wijziging user review [palmeg][cappie]

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Heb met Cappie in 2009 afgesproken op een zondag. Hij zou een GSM die ik op Tweakers aanbood kopen en komen ophalen. Ben vervolgens de hele zondag voor niets thuisgebleven. Niets gehoord en geen bericht ontvangen van Cappie, die overigens mijn telefoonnummer en email adres had ontvangen.
Heb vervolgens de gsm daarna aan een wel correct reagerende tweaker verkocht.
Cappie ging vervolgens op woensdag klagen dat ik de voor hem gereserveerde gsm aan een ander had verkocht.
Tja als je je afspraak niet nakomt loop je dat risico.
Gaf vervolgens een slechte beoordeling (op een transactie die niet had plaatsgevonden) op mijn pagina:
gallery: palmeg
Ik heb vervolgens in reactie hierop een beoordeling geplaatst op zijn pagina:
gallery: cappie
Tot zover niet echt heel bijzonder

Cappie gaat nu in 2012!! 3 jaar na dato!! zijn gram halen door mijn originele beoordeling uit 2009 te kopieren en te plakken als nieuwe beoordeling op mijn beoordelingen pagina! .

Ik heb na 2009 geen kontakt met Cappie gehad en wil hem ook niets meer verkopen! Dus deze reactie is volslagen onnodig en onzinnig.
Deze laatste review wil ik graag verwijderd hebben omdat er geen enkele vorm van kontakt is geweest, er geen transactie heeft plaatsgevonden en een rancuneuze kopie plaatsen van een eerdere reactie niets toevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
Aanvulling:
Bovenstaande tekst op Cappie' beoordelingen geplaatst en hem een DM verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aan dubbele beoordelingen doen we niet, ik heb de review dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
Kun je dan de bovenstaande kopie van zijn gallery verwijderen? Had deze ge dm' t en op z'n beoordeling gezet als kennisgeving( beetje dubbelop dat geef ik graag toe)
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

done.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.