Accu zwelt op?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-07 14:44
Toen ik een paar dagen geleden naar mijn Macbook Pro 13 inch (early 2011) zat te kijken viel mij op dat de onderkant niet meer strak aansluit op de unibody. Dit was niks nieuws: het was mij al eerder opgevallen dat de zomer er al een kier was ontstaan en ik dacht dat dat kwam omdat ik hem een tijdje in de zon had laten liggen. Maar sindsdien heeft de Macbook niet meer in zonlicht gelegen en toch zijn er meer kieren ingekomen en de kier die er al was, is groter geworden...

Ik heb de laptop 11 maanden geleden gekost, dus ik heb nog volledige fabrieksgarantie. Maar kan ik hiermee nog aankomen bij Apple? Het probleem is namelijk dat ik de laptop in principe elke dag nodig heb en ik hem dan zeker niet voor niks naar Apple wil sturen, maar als het kan zie ik het probleem liever wel verholpen.

http://bbq.to/2012-10-08_17.07.16_f98e.jpg
http://bbq.to/2012-10-08_17.07.32_098c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:06

Fiber

Beaches are for storming.

Je kan toch ook naar zo'n Apple winkel gaan waar ze hem ter plekke maken...? Dit lijkt mij nog gevaarlijk ook.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Even een andere tip:
Maak je nagels eens even schoon smeerkees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:30

HaterFrame

Well... Poo came out!

8)7
Wootism schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:49:
Even een andere tip:
Maar je nagels eens even schoon smeerkees :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzin Hornet
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Binnen een jaar wordt die meteen vervangen onder de fabrieksgarantie. Daarna zijn ze soms makkelijk en soms moeilijk (google maar eens op swollen battery). Zo snel mogelijk naar een reseller of Apple Store dus.

Eigen ervaring:
Ik had onlangs een 1,5 jaar oude iPod Touch waarmee ik vrij boos moest worden (consumenten recht zit toch iets gecompliceerder in elkaar dan ik dacht en je moet zelf aantonen dat het een fabrikage fout was). Omdat ze naast mijn klacht vergeten waren een case aan te maken was er na een maand niets gebeurd en kreeg ik gratis een nieuwe. Maar initieel wilden ze dit niet doen.

I intend to live forever - so far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:55
Ik zou zeggen, bel met de Apple Store of ze het in één dag kunnen maken of ga er langs, ze hebben vast wel een oplossing dat je dezelfde dag je laptop (of een vervangende) mee naar huis krijgt.
Pagina: 1