Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijndomein.nl ligt plat

Pagina: 1
Acties:

• dennis_-_b
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:54
Beste Redactie,

Ik kom er zojuist achter dat Mijndomein.nl plat ligt. Deze hosten toch wel veel websites. Vermoedelijk zijn er database bestanden omdat mijn website niet kan connecten naar de database.

Misschien is dit iets voor jullie?

Gr

Dennis

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Storing kan toch voorkomen (of voor komen? :P)?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dennis_-_b
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:54
Natuurlijk, maar misschien is dit een vorm van nieuws. Je kan het maar gezegd hebben :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit .....

Frontpage -> over Tweakers.net -> nieuwstip insturen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:56

hellknight

Medieval Nerd

Mogelijk is er een beperkte storing, maar in ieder geval liggen niet alle websites welke bij hun gehost worden plat - de website van mijn vriendenclub wordt gehost bij mijndomein, en is gewoon up and running

Your lack of planning is not my emergency

Verwijderd

Mijn site is gewoon up and running :P

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij was mischien minuut of 10 even plat, draait inmiddels gewoon weer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:02

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Er lagen wat peeringproviders om, dus er was even een hoop stuk op het internet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MueR, zou dat ook invloed kunnen hebben op de site van Computable? Met www. ervoor krijg ik een niet gevonden melding, zonder www. opent de site zonder layout gerelateerde dingen. Zie Computable ligt plat

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:05:
MueR, zou dat ook invloed kunnen hebben op de site van Computable? Met www. ervoor krijg ik een niet gevonden melding, zonder www. opent de site zonder layout gerelateerde dingen. Zie Computable ligt plat
De nameservers serveren alleen SOA records, dus de zone is waarschijnlijk verwijderd.
[edit]
Computable ligt plat
Andersoortig configuratieprobleem met hetzelfde resultaat :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 18:13 ]

Pagina: 1