Tweedehands PC check

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307223

Topicstarter
Hallo,

Ik kan (tweede hands) de volgende pc kopen:

Gigabyte moederbord
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 (4CPUs) 4x 2.4GHz
Werkgeheugen: 4GB DDR2 800MHZ
Hardeschijf: 320GB
Video: ATI RADEON HD 5450 met 512mb geheugen en vga, dvi en hdmi aansluitingen.
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate NL

Veel meer informatie heb ik momenteel (nog) niet. Ik weet dat de videokaart niet je van het is, maar hiervoor ga ik ws mijn oude kaart gebruiken.
Doel voor de pc is zo nu en dan een game spelen (geen hoge eisen m.b.t. graphics) en verder de all-round bezigheden op de pc.

Momenteel heb ik een AMD Athlon x2 64 4200+. Wat ik op internet terug kan vinden is dat de processor in ieder geval wel iets sneller is, maar ga ik een groot verschil merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-07 15:29
Aan welke games dacht je?

9kansen op 10 is het beter om je geld te sparen in plaats van te investeren in dit oude systeem dat slechts marginaal beter gaat zijn dan je huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is wel een mooie upgrade, maar er missen nog wat onderdelen en de prijs (wat toch het belangrijkst is) mist.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307223

Topicstarter
Prijs ligt rond de €200, wat wel weer een aardig bedrag is.
Voordeel is wel dat het een compleet systeem is (monitor e.d.) en dat er een windows 7 licentie bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:09

amas

Law of Nature: Chaos

Tja, het is natuurlijk geen snelheidsduivel. Je kun er natuurlijk nog wel gewoon games mee spelen. Ik kan je echter wel aanraden om een SSD (pricewatch: Samsung 830 series 128GB) er nog los bij te kopen. Die HDD zal hoogstwaarschijnlijk zo traag als dikke stront in een trechter zijn, dus een SSD zal je PC aanzienlijk versnellen.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 00:52

mirno

私の名前はMirnoです

Met de nieuwste CPU's kan je natuurlijk een stuk beter gamen.
De presaties van games zullen met deze PC ook wel toenemen. deze heeft o.a. 4 kernen. En de structuur etc. van deze is slimmer/beter. Ik zelf heb een Athlon 64 4400+ heb deze overclocked tot 2,7GHz.

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291270

Ik mis alleen de prijs voor de tweedehands PC? Eventueel budget wat je (al) beschikbaar hebt zou ook wel handig zijn. Specs oude PC? (met name de videokaart)
Pagina: 1