Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik heb nu een tijdje een galaxy s2 en begin hem zat te worden,
Voornamelijk omdat de geluidskwaliteit niet te doen is icm met mijn dre monster beats...
Vorige week bij iemand op ze HTC one X muziek geluisterd met mijn beats en dat was genieten..
Maar ik wilde niet de zelfde dus heb gekeken en wat bleek nou, Binnenkort komt de HTC one X+ uit.

dus heb ik even rondgekeken wie deze telefoon aanbied en heb 3 providers gevonden:
Vodafone
Tele2
en MTV mobile

Zit nu bij T-mobile en mijn voornamelijke probleem waarom ik daar weg ga is de trage 3G ( als ik al verbinding heb) dus dat speelt voor mij de belangrijkste rol.

heb al veel rond gekeken maar kan echt NIKS vinden :?

hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wat kun je niet vinden? :)

Let hier even op:

Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile-netwerk en MTV Mobile van het KPN-netwerk.

[ Voor 66% gewijzigd door MensionXL op 08-10-2012 11:02 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke het best bereik heeft, wie ervaringen heeft met overstappen en de praktijk snelheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Het bereik is afhankelijk van je locatie. Ik denk dat je een goed beeld kan krijgen van de dekking door even te kijken op deze site: www.umtsmasten.nl. Let er wel op dat er een aantal antennes als 'onbekend' staan en dat er ook nog eens 10% van de antennes ontbreekt, maar het geeft wel een goed beeld als je providers wilt vergelijken in een bepaald gebied. :)

Als je zegt problemen te hebben met het T-Mobile-netwerk dan raad ik je Tele2 af.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en MTV mobile?

woon in hartje utrecht :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@hierboven: Lezen.....
MensionXL schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:01:
Wat kun je niet vinden? :)

Let hier even op:

Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile-netwerk en MTV Mobile van het KPN-netwerk.
De locatie kan je zelf wel invoeren op de eerder genoemde dekking-site.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 08-10-2012 11:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
had het al gedaan, maar ook ff neergezet ;)

iemand ervaring met MTV mobile?
las net wel dat je als je een nieuw abonnement afsluit bij Vodafone op 14.4 mbs je meestal maar 2 - 4 mbs krijgt ( nog steeds veeel beter dan t-mobile)

edit* MTV mobile gaat dus over het kpn netwerk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:25:
had het al gedaan, maar ook ff neergezet ;)

iemand ervaring met MTV mobile?
las net wel dat je als je een nieuw abonnement afsluit bij Vodafone op 14.4 mbs je meestal maar 2 - 4 mbs krijgt ( nog steeds veeel beter dan t-mobile)

edit* MTV mobile gaat dus over het kpn netwerk :)
MTV Mobile is als het ware Hi. Ik heb een 14.4Mbit/s-abonnement bij Vodafone en haal op sommige plekken 2Mbit/s maar haal in 80% van de gevallen tussen de 6 en 12Mbit/s in Rotterdam en Amsterdam :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hartstikke bedankt voor je info _/-\o_

nog een laatste ding ; heb ff berekening gemaakt, wat zou jij kiezen??

Vodafone = 168,00 (toestelprijs) + 787,56(abbo kosten over 2 jaar) = 955,60 ( tot 14.4 mbps)
Tele2 = 251,00(toestelprijs) + 480,000(abbo kosten over 2 jaar) = 731,00
MTV mobile = 154,00(toestelprijs) + 700,00(abbo kosten over 2 jaar) = 854,00 (tot 2.0 mbps)

ik zelf zou gaan voor MTV mobile, in welke winkels zijn zij gevestigd? :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:50:
hartstikke bedankt voor je info _/-\o_

nog een laatste ding ; heb ff berekening gemaakt, wat zou jij kiezen??

Vodafone = 168,00 (toestelprijs) + 787,56(abbo kosten over 2 jaar) = 955,60 ( tot 14.4 mbps)
MTV mobile = 154,00(toestelprijs) + 700,00(abbo kosten over 2 jaar) = 854,00 (tot 2.0 mbps)

ik zelf zou gaan voor MTV mobile, in welke winkels zijn zij gevestigd? :D
Vodafone. Waarom? Omdat ik KPN een arrogant bedrijf vind en T-Mobile ook niet meer is wat het is geweest (zowel qua netwerk als klantenservice). Je moet kijken wat het beste aansluit bij jouw wensen. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats je topic even naar het juiste forumdeel, Mobile Aankoopadviesforum.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:50:

Zoals hierboven al gemeld, kun je Tele2 overslaan, wanneer je nu niet tevreden bent over T-Mobile, want Tele2 heeft geen eigen netwerk, maar gebruikt dat van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank voor het advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
voor die 100 euro meer over 2 jaar zou ik voor vodafone kiezen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:35

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ik heb MTV mobile en het bevalt mij eerlijk gezegd erg goed. De snelheden zijn redelijk te noemen (op gevoel, benchmarkscores heb ik even niet bij de hand), op het oog gelijk met die van vodafone. Wel krijg je bij MTV mobile veel leuke extra's en als je die de moeite waard vindt dan zou ik zeker voor MTV gaan, anders zou ik even goed kijken of KPN of vodafone beter werkt in jouw omgeving.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte forumers,

Ik ben aan het kijken naar nieuwe telefoon en kwam op de volgende keuze uit:

HTC one X met tele 2 van student mobiel https://www.studentmobiel...an_id=414&product_id=8844

Nu hoor ik heel veel slechte verhaal over tele 2 aangezien je met data roaming werkt. Nu woon ik in grensgebied en voorzie ik grote problemen ivm hoge kosten.
Het schijnt dat je ook in het buitenland data roaming moet aanzetten omdat je anders niet bereikbaar bent. Waardoor je dus hoge kosten hebt?

Zou iemand mij meer kunnen vertellen over tele2 en wat zijn of haar ervaringen zijn hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik heb zelf geen Tele2, wil 't ook niet, woon zelf n.l. ook aan de grens, maar zoals 't mij verteld is, ligt het probleem erin, dat Tele2 "roamt" op het T-mobile netwerk en je dus wel verplicht bent, roaming aan te zetten. Op 't moment, dat je verbinding wat minder is en een Belgisch of Duits (afhankelijk ervan, wat je buurland is) netwerk sterker is, roamt je telefoon dus net zo vrolijk op dit buitenlandse netwerk, met hoge datakosten ten gevolg.
Wie bij een andere provider zit en aan de grens woont, zet, om deze kosten te vermijden, gewoon roaming uit, maar dat kan dus niet bij Tele2.
Pagina: 1