57 idle 63 stressed

Pagina: 1
Acties:

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
uuh... maakt mij verder niet uit maar is dit erg??? heb een MSI k7t turbo en een amd 1200 (266 fsb) niets over geklockt en een coolmaster z'n standaard ding. vraag me alleen af of het schadelijk is die temps?

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

Ik heb een Asus A7v133 met een 1200/266 TB
Ik heb precies dezelfde waardes als jij. Men
zegt dat de processor tot 80 gr. celcius mag en kan hebben, dus hoeven we ons niet ongerust te maken. Die van mij draait 9*133mhz en ge geheugen op 133 mhz.
VrGr Arie*

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Veel te warm! Staat de voltage niet te hoog?! :?

Heb je wel een goede cooler?

Whatever.

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
moooi lekker laten vliegen die Tbird :) ga ik geen andere cooler koopen als ik toch nog niet wil oc'en

TNX

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
ooh nu is die weer te warm :) wahhaha ik heb gewoon z'n coolmastertje standaard ding

heb niet z'n tweakers bios van MSI gewoon de standaard dus weet niet hoe mijn fsb enzo ingesteld staan

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 16:20

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb ook een zo'n mobo met een athlon 1200 op 266 en een coolermaster. Bij mij wordt ie maar 42 idle en 47 stressed. Misschien door de casefans. Ik vind 57 wel heet

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08 21:21

emzed

*

de thermometer (dat lipje) op een MSI bord drukt rechtstreeks tegen de onderkant van de processor. Volgens zit die bij andere borden als SMD component op print, waar de temperatuur natuurlijk lager is dan bij volledig contact.
Hoe hoog heb je het core voltage ingesteld en hoe is het werkelijke voltage??? (dat maakt ook nogal wat uit bij dat bord)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Uhm, moet je voor de lol eens nagaan als het zomer is +10/+15 graden! Damn, dan fikt je cpu bijna door joh! :(

Uhm, check je bios ff of alles default staat (cpu instellingen).

En die Coolermaster cooler is niet goed genoeg voor 1200MHz, tenzij jij hem niet goed hebt geïnstalleerd.

Whatever.

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 15:24 schreef meendering het volgende:
Uhm, moet je voor de lol eens nagaan als het zomer is +10/+15 graden! Damn, dan fikt je cpu bijna door joh! :(

Uhm, check je bios ff of alles default staat (cpu instellingen).

En die Coolermaster cooler is niet goed genoeg voor 1200MHz, tenzij jij hem niet goed hebt geïnstalleerd.
euuuhhh is het in de zomer 30 tot 35 graden in je huiskamer?

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
ja waar kan ik me voltage zien?? ga wel ff zoeken :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op donderdag 29 maart 2001 15:27 schreef ZyMoTiC het volgende:
ja waar kan ik me voltage zien?? ga wel ff zoeken :)
Uhm je hebt toch een boekje bij je mobo gekregen? |:(

Whatever.

Verwijderd

En vergeet niet

Je MB meet de temp aan de onderkant van je proc. aan de bovenkant is hij nog warmer.

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
ik helemaal rebooten om te kijken naar me Vcore :) kon ook ff in MBM kijken maar ok hij zecht 1,73 in me bios en 1,86 in MBM??

Verwijderd

Mijn P3 varieert tussen de 60 en 70....Staat dag en nacht aan en draait al anderhalf jaar.... Ik kan heel; veel geluk hebben maar ik denk dat die procs best wat kunnen hebben. Ik vraag me af hoeveel mensen die roepen dat je proc gaat doorfikken etc. ooit een proc hebben doorgefikt...? Weinig pplz denk ik. Nou dacht ik te denken dat de geleiding toeneemt bij een hogere temp., gaat mijn p3 nou sneller of langzamer door die hoge temp??? En zo ja geld dit ook voor het moederbord?? (die staat op 45 graadjes...) Wel handig hoor zo'n extra kachel..

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Naja als een duron of een oc'de thunderbird tegen de 60 komt kan op zich wel...(zijn echte heethoofden) maar een intel is dan al te warm....sjek je cooler of je casefans ff, en mijne is nu 35 idle en rond de 44 stressed (tís een duron 800@933 standaard voltage)

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 17:03
Op donderdag 29 maart 2001 15:50 schreef hervaz het volgende:
Naja als een duron of een oc'de thunderbird tegen de 60 komt kan op zich wel...(zijn echte heethoofden) maar een intel is dan al te warm....
AMD cpu's zijn echte heethoofden ja, maar het is niet zo dat een intel cpu minder hitte aan kan dan een amd, een intel cpu van 60 graden doet het net zo goed al een amd cpu van 60 graden...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op donderdag 29 maart 2001 15:37 schreef Teqno het volgende:
Mijn P3 varieert tussen de 60 en 70....Staat dag en nacht aan en draait al anderhalf jaar.... Ik kan heel; veel geluk hebben maar ik denk dat die procs best wat kunnen hebben.
Same here, P3 met }:O doet 60, kast komt niet boven de 30 uit.
Is dat dan zo hoog?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1