• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 15:57
ik zie dat de observers vaak in een kamer "zappen" maar in de laatste aflevering als ze
spoiler: title
Nina hebben getracked komen ze met de auto en via de voordeur.
Mis ik dan iets...? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Z500 op 27-12-2012 00:34 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dan kunnen de loyalisten ook meerijden ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 15:57
whaha ja precies

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Z500 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:31:
ik zie dat de observers vaak in een kamer "zappen" maar in de laatste aflevering als ze
spoiler: title
Nina hebben getracked komen ze met de auto en via de voordeur.
Mis ik dan iets...? :)
Gokje (gejat uit Harry Potter ;)): ik denk dat ze niet zomaar overal heen kunnen "zappen", maar eerst (ongeveer) moeten weten waar ze terecht gaan komen.

Nomen nescio

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zoals Kurt "Nightcrawler" Wagner van IMDB: X2 (2003) ? Die moet kunnen zien (of de plek kennen) waar hij heen teleporteert, al kreeg hij het wel voor elkaar in Cerebro no2 te teleporteren zonder dat hij kon zien waar hij (en Hally/Storm) terecht kwam.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Vanavond aflevering 99 en volgende week nr 100, een dubbele aflevering, de allerlaatste dan is het gedaan met de serie :'(
Balen natuurlijk want het was een goede serie - nu maar weer afwachten of er weer een andere het stokje gaat overnemen...

[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 11-01-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:44
Ik heb het hele seizoen opgespaard, dus dat wordt genieten voor mij

Fringe marathon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Ik heb ze allemaal op HD dus wacht tot de volgende winter en dan wordt het idd een marathon van 75uur ;)

[ Voor 7% gewijzigd door calsonic op 11-01-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:16
Fringe bijna teneinde, goede serie! :)

Weet er hier iemand nog een goede Fringe, Stargate, Firefly alternatief als serie om te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
MuVo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:32:
Fringe bijna teneinde, goede serie! :)

Weet er hier iemand nog een goede Fringe, Stargate, Firefly alternatief als serie om te kijken?
Check regelmatig of er niet ergens een nwe serie start maar tot nu toe is alles erg slap/eentonig wat er voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
"The Boy Must Live" was een goede aflevering.
En er werd veel duidelijk, weet eindelijk wie die kleine jongen Michael is en wat "The Plan" is.
Volgende week een dubbele aflevering en meteen de laatste - kan niet wachten!

[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 12-01-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

De laatste aflevering lijkt een erg goede te worden, kan niet wachten. Aan de andere kant, het einde van een goede serie....

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Beter dat dan een serie die tijden blijft doorslepen totdat het met een sisser afloopt waar niemand op zat te wachten :Y

spoiler: Over deze ep
..en erg tof dat ze nu in de laatste afleveringen ook nog even laten zien hoe de acteur die September speelde er normaal uitziet. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die zich dat afvroeg :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:24:
Beter dat dan een serie die tijden blijft doorslepen totdat het met een sisser afloopt waar niemand op zat te wachten :Y

..en erg tof dat ze nu in de laatste afleveringen ook nog even laten zien hoe de acteur die September speelde er normaal uitziet. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die zich dat afvroeg :P
Ja dat was idd wel leuk om te zien ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Stukfruit schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:24:

Dat is beter inderdaad dan dat de serie een steeds slechter wordt met het verhaal en steeds goedkopere decors en effecten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Nu we weten wat het masterplan is, kunnen we de afloop al raden:

spoiler:
Na een spannende aflevering om de jongen terug in handen te krijgen reist Michael naar de toekomst, de Observers zullen nooit bestaan en op het einde zien we Olivia, Peter en Henrietta in 2015 samen op het gras zitten, de plek waar voorheen de invasie begon.

[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 13-01-2013 11:33 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
@XWB; FOUT! :P ;)

spoiler:
Omdat de Observers nooit hebben bestaan, zal September ook nooit hebben bestaan. Daardoor kan September, Walternate niet afleiden tijdens de cruciale test voor een geneesmiddel voor Peter. Hierdoor zal Walter, Peter ook niet ontvoeren en zullen Peter en Olivia elkaar niet ontmoeten.

Tenminste, als die schrijvers het een beetje logisch houden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 22:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wow, dan knopen ze het begin en het einde bijna weer bij elkaar, valt het weer uit elkaar door de slappe dialogen die door Peter en Olivia gevoerd worden. Had Olivia niet even aangeraakt kunnen worden zoals Walter om weer de oude te worden :/

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
NitroX infinity schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:06:

spoiler:
Omdat de Observers nooit hebben bestaan, zal September ook nooit hebben bestaan. Daardoor kan September, Walternate niet afleiden tijdens de cruciale test voor een geneesmiddel voor Peter. Hierdoor zal Walter, Peter ook niet ontvoeren en zullen Peter en Olivia elkaar niet ontmoeten.

Het past iig wel meer bij de opmerking van Peter toen Olivia heel vrolijk zei dat ze dan "etta" weer terugkrijgen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:27
NitroX infinity schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:06:

spoiler:

spoiler:
Zodat Walter ook niet naar het andere universum hoeft om Peter te redden, en er geen scheur ontstaat. En iedereen nog lang en gelukkig kan leven

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Nog een dag of 5 en we zullen het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

The_Fes schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:26:
[...]

spoiler:
Zodat Walter ook niet naar het andere universum hoeft om Peter te redden, en er geen scheur ontstaat. En iedereen nog lang en gelukkig kan leven
Behalve Peter die overleden is. Peter is nooit gered, de Peter in Walters universum is overleden.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 13-01-2013 15:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Stukfruit schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Het past iig wel meer bij de opmerking van Peter toen Olivia heel vrolijk zei dat ze dan "etta" weer terugkrijgen :Y
En die opmerking heb ik dan weer net gemist 8)7 Quotje in spoilertags beschikbaar?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Stukfruit schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Welke niet kan bestaan omdat Peter niet bestaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Zal het nog mooier maken;

spoiler:
Als de observers nooit hebben bestaan, kan het team, Michael nooit de toekomst insturen dus ook niet die onderzoekers van gedachten laten veranderen. Waardoor de observers wel gaan bestaan. Enzovoorts.

Het is een oneindige lus >:) 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Megamind schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:05:
[...]

Welke niet kan bestaan omdat Peter niet bestaat :P
Je hebt het punt en het tshirt gewonnen :Y

NitroX infinity schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:56:
[...]
En die opmerking heb ik dan weer net gemist 8)7 Quotje in spoilertags beschikbaar?
spoiler:
Olivia dacht dat ze Etta weer zouden terugzien zodra Michael naar de toekomst gestuurd zou worden. Peter vertelde daarop dat hij daar helemaal niet zo zeker van was.

What up trouwens met die inflicted en met muziek meehobbelende observers? Heeft September ze aangestoken? :P

spoiler:
Dat zou ook nog een (derde) einde kunnen zijn: de observers ontwikkelen emoties doordat ze zoveel met normale mensen omgaan, net als September!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jammer van al dat gezwam dit seizoen :O

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Er is een season finale poster uitgebracht. Best nice. Ivm dat sommige mensen het misschien als spoiler ervaren post ik alleen de link hier. Maar wat mij betreft valt het niet onder de categorie 'spoilers'.

Klik voor poster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Hm... face sealing. Hint naar David Robert Jones? (S01E14).

[ Voor 29% gewijzigd door sjaool op 15-01-2013 23:36 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 03-06 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NitroX infinity schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:17:
Zal het nog mooier maken;

spoiler:
Als de observers nooit hebben bestaan, kan het team, Michael nooit de toekomst insturen dus ook niet die onderzoekers van gedachten laten veranderen. Waardoor de observers wel gaan bestaan. Enzovoorts.

Het is een oneindige lus >:) 8)7 :D
En om deze de anticlimax te voorkomen neig ik dus naar

spoiler:
de optie dat de observers emoties ontwikkelen, al dan niet versneld/versterkt doordat ze door Michael aangeraakt worden. Enige probleem dat dan resteert is dat de observers de lucht aanpassen zodat zij erin kunnen leven, terwijl wij 'gewone' mensen daarin niet kunnen leven...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:09

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Maak van die twee uur maar 86 minuten (gewoon twee keer de lengte van 1 aflevering)... De rest is reclame :+

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Zal idd wel iets van 80 minuten zijn net zoals de Pilot.

Nog 2 dagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
sjaool schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:36:
Hm... face sealing. Hint naar David Robert Jones? (S01E14).
Afbeeldingslocatie: http://mooiness.com/images/matrix-neo-no-mouth.jpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 12:27
Ze hebben in de afgelopen aflevereingen toch al ergens wat observers ge-facesealed?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Klopt, ze gebruikten oude Fringe zaken als wapen tegen de observers, waaronder facesealing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Vannacht is de final episode - spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ondanks dat ik het nog altijd een zeer vermakelijke serie vind, heb ik toch een gevoel van 'jammer dat het deze kant op gegaan is'. Ik zal dit uitleggen:

Het eerste seizoen draaide voor de volle 100% om Olivia. Zij was goed, had speciale krachten die ze niet naar believen kon benaderen, dat bracht spanning, ze kon bijzonder goed scherp schieten (met een pistool :P).

Naarmate we verder kwamen in de seizoenen, verschoof de hoofdrol van Olivia naar Peter, met als hoogtepunt het seizoen dat Peter de sleutel was om ons universum en the alternate universe te redden door de scheur te dichten.

In dit seizoen is er niet een persoon in het bijzonder die de hoofdrol speelt. Een nieuw karakter met hoofdrol was in no time er weer uit ((Henri)Etta). Peter lijkt de hoofdrol steeds naar zich te (willen) trekken, o.a. door het bij zichzelf inplanten van de tech van de observers.

Wat me tegen staat / wat ik jammer vind:
- Waar is de cortexipan-enhanced Olivia?
- Waarom kan nagenoeg iedereen een Observer afschieten?
- Waar is de absolute hoofdrol van Olivia?
- Waar zijn de Fringe-achtige dingen gebleven? Zijn die met het dichten van de scheur tussen de universums allemaal verdwenen / komen te vervallen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Waar is de cortexipan-enhanced Olivia?
Die was uit het originele universum, volgens mij is er niets gezegd over cortexipan icm de Olivia uit dit universum.
Waarom kan nagenoeg iedereen een Observer afschieten?
Iedereen? Het verzet heeft wapens die werken tegen de Observers.
Waar zijn de Fringe-achtige dingen gebleven?
Observers zijn niet Fringe-achtig? Overigens is dit seizoen een afsluiter dus zul je ook niet veel afwijkingen van de verhaallijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NitroX infinity schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:55:
[...]

Die was uit het originele universum, volgens mij is er niets gezegd over cortexipan icm de Olivia uit dit universum.
Dit is het originele universum. Alleen is iedereen gereset toen Peter de machine activeerde, waardoor alle herinneringen en ervaringen met/van/door/bij Peter er niet meer waren.
[...]
Iedereen? Het verzet heeft wapens die werken tegen de Observers.
True, maar met gewone kogels zappen ze zichzelf tijdig weg. Waarom niet bij deze wapens?
[...]
Observers zijn niet Fringe-achtig? Overigens is dit seizoen een afsluiter dus zul je ook niet veel afwijkingen van de verhaallijn vinden.
Observers zijn Fringe-achtig. Maar alle vorige seizoenen waren er ook (semi-)losstaande cases van Fringe-achtige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrutcamaro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-03-2024
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:43:
Ondanks dat ik het nog altijd een zeer vermakelijke serie vind, heb ik toch een gevoel van 'jammer dat het deze kant op gegaan is'. .......
imho raakt JJ Abrahms wel vaker 'out of control' als een serie even loopt, Lost ging ook van 'erg goed', naar 'hmmm', naar 'meh', naar '........'

Fringe stop nu bij 'meh' :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:51
gerrutcamaro schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:49:
[...]

imho raakt JJ Abrahms wel vaker 'out of control' als een serie even loopt, Lost ging ook van 'erg goed', naar 'hmmm', naar 'meh', naar '........'

Fringe stop nu bij 'meh' :w
J.J. Abrahms heeft alleen een dikke vinger in de pap gehad bij de eerste afleveringen. Zelfde met Lost. Hij komt met het idee aan, en schrijvers werken het verder uit.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Ik heb net de laatste 2 afleveringen gezien, ze waren goed - vooral de laatste. Zal er verder niets over vertellen. Jammer dat het is afgelopen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
XWB schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:32:
Nu we weten wat het masterplan is, kunnen we de afloop al raden:

spoiler:
Na een spannende aflevering om de jongen terug in handen te krijgen reist Michael naar de toekomst, de Observers zullen nooit bestaan en op het einde zien we Olivia, Peter en Henrietta in 2015 samen op het gras zitten, de plek waar voorheen de invasie begon.
Holy shit, exact zoals ik dacht.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
Haha XWB, toen ik het las dacht ik ook van waarschijnlijk wel ja. Desondanks ben ik wel tevreden met een echt einde. Ook al vond ik het erg makkelijk bedacht allemaal ineens.

Nu weer wachten op de volgende goede science fiction serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 15:06

Snippertje

Light up your life

Ik vond het einde echt vreemd. Ten eerste, waarom ging michael uit de mono rail, waarom reist hij zelf niet door de tijd, waarom gebruikten ze die andere observer (December) niet om door de tijd te reizen, waarom is etta er weer, Peter en Olivia hebben elkaar toch nooit ontmoet (paradox...), septermber is er namelijk nooit geweest dus die had Peter nooit kunnen redden. Etc...

Afgeraffeld en jammer, net als lost :(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Inderdaad, er klopt niets van dat einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Als je er te lang over nadenkt krijg je hoofdpijn ;)

Michael en Walter gaan naar de toekomst, de Observers hebben dus nooit bestaan. Omdat ze nooit bestaan hebben heeft de invasie nooit plaatsgevonden en is Walter eigenlijk nooit in de toekomst kunnen gaan.

Als de Observers nooit bestaan hebben zouden de fringe events nooit plaatsgevonden hebben, er zou er ook nooit een Fringe team geweest moeten zijn. Echter:
Walter answered some of these questions. Everything that had happened up-until-the-day-in-the-park.. Happened as it was.
Wat Peter en Olivia betreft, er zijn 3 Peters:
In the current timeline that the episode takes place, September never saved Peter. Peter erased himself from the timeline. This Peter was from the ‘erased’ timeline. Only Peter and Olivia(from weird cortexiphan/ Peter pushing memories on her stuff) remember the ‘erased’ timeline until Michael touches Walter and gives him the ‘erased’ timeline memories. So erasing the Observers has no impact on everyone’s current timeline because all they did was, well, observe.

In the last season, Peter did die. This Peter is from another timeline. That is why no one recognized him in the beginning of the last season, and why Walter had a mental breakdown and refused to help him (since his help killed two Peter’s already). The timeline THIS Peter is from would’ve been destroyed by the two dimensions exploding WAY before the Observers would’ve attacked. So what they did in this episode has no impact at all on the timeline this Peter is from.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Urgh, ik krijg last van tijdreis-misselijkheid. :/ Niet meer over nadenken dus.

Op naar de volgende sci-fi serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 14:23
Fringe is dead, long live fringe!

Ben benueuwd of we snel een opvolger krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een beter einde als lost, al klopt het gevolg van die paradox niet helemaal. Volgens mij zouden ze opeens oud moeten zijn, was Olivia een FBI agente die samenwoont met die kerel in S1E1 en had misschien daarmee een kindje gehad. En Peter had waarschijnlijk ergens in Thailand op een brommertje rondgereden tenzij die ook gesetteled zou zijn intussen :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ha! Laatste eps zijn uitgezonden, dus tijd voor een Fringe marathon voor mij, ik moet het laatste seizoen nog kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tja, vond 12 en 13 tegenvallen, teveel emo tv en voelt toch beetje afgeraffeld aan allemaal.

Eigenlijk wel blij dat het is afgelopen. :o

Ook jammer dat dat kleine kereltje niet wat verder uitgediept werd. Ik bedoel als je Windmark zijn neus aan het bloeden krijgt... 8)

ps: Hoe kon Walter door de wormhole gaan. :? September had uiteindelijk de enige benodigde injectie genomen..... :?

[ Voor 49% gewijzigd door Help!!!! op 19-01-2013 22:35 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Help!!!! schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:31:
Tja, vond 12 en 13 tegenvallen, teveel emo tv en voelt toch beetje afgeraffeld aan allemaal.

Eigenlijk wel blij dat het is afgelopen. :o

Ook jammer dat dat kleine kereltje niet wat verder uitgediept werd. Ik bedoel als je Windmark zijn neus aan het bloeden krijgt... 8)

ps: Hoe kon Walter door de wormhole gaan. :? September had uiteindelijk de enige benodigde injectie genomen..... :?
Walter had zo'n injectie genomen voordat hij was geambered; degene die nog in het amber lag was ter reserve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ravenger schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:39:
[...]

Walter had zo'n injectie genomen voordat hij was geambered; degene die nog in het amber lag was ter reserve ;)
Dude, scherp. Dat je dat nog weet.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Eigenlijk is de grote vraag, heeft Walter nou September neergeschoten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 18:21
joppe113 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:56:
Fringe is dead, long live fringe!

Ben benueuwd of we snel een opvolger krijgen!
En dan graag door iemand die iets meer met de voetjes op de grond staat dan J.J. Abrams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 14:23
och j.j. heeft mij toch met deze serie meer dan kunnen boeien hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 22:30
Jammer van de serie, einde is abrupt en slaat nergens op.

Dat uiteindelijk Walter de gene zou zijn die door de wormhole ging en niet September kon je al van heeeeel erg ver zien komen.

Observers zijn door de hele serie neergezet als ubermensen met voorkennis over het heden en verleden.
Daarnaast zijn ze sterk, snel en reizen zo door tijd en ruimte.

Maar wat gebeurt er op het moment dat het gehele bestaan van de observers in het geding komt?
Er ontstaat een vuurgevecht tussen een vijftal resistance en een 5 tal loyalists. Waar blijven die Observers?

Windmark wist tegen die tijd wat het plan was en ze wisten toen ook al waar ze zouden zijn. En dan komt Windmark alleen? Het is niet eens duidelijk wat er met Windmark gebeurt is. Maar goed, er waren rond de 2000 observers in NY alleen, laat staan wat ze nog hadden in andere universums/tijden. Ze hadden simpel een paar duizend kunnen inroepen.

Zeer slechte einde. Ik kan niet geloven dat dit zo gepland was vanaf S1.
Ik denk dat ze moesten stoppen ivm geld dus maar de echte fans hebben proberen te inpalmen met referenties naar seizoen 1 in de scene met die fringe wapens.

Het laatste seizoen van LOST voelde echt als een einde. En al was het een raar einde, ik vond het achteraf gezien best bij LOST passen. Maar dit is gewoon faluwekul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En wat is er eigenlijk gebeurd met het feit dat Olivia in alle mogelijke tijdlijnen moet sterven volgens September?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 20 januari 2013 @ 08:38:
En wat is er eigenlijk gebeurd met het feit dat Olivia in alle mogelijke tijdlijnen moet sterven volgens September?
Dat is toch ook gebeurd. Walter schoot noodgedwongen Olivia in haar hoofd op die boot in aflevering S04E22.Brave.New.World.Part.2

[ Voor 6% gewijzigd door calsonic op 20-01-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 22:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het laatste seizoen lijkt verdacht veel op Doctor Who S07E05 The Angels Take Manhattan maar dan uitgesmeerd over 13 afleveringen met blikken in de toekomst en verbanden terug naar S1.
spoiler:
De Tulp voor Peter van Walter is volgens mij vergelijken met 'het nawoord' van Amy (al zou de video van Walter dat ook kunnen zijn)

Het is een degelijk einde en liet me huilen bij de video van Walter gericht aan Peter, leuk om een aantal Fringe-cases uit de eerdere seizoenen in actie te zien. En waarom was er inderdaad niet meer van deze Cortexiphan Olivia door het gehele seizoen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
spoiler:
De tulp zagen we ook in Season 2, Episode 18. Je zou die episode voor de grap eens opnieuw moeten bekijken.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 20-01-2013 11:33 ]

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:39

Caveman

whahoehaha

Wat een slap einde, ik had er toch wel wat meer van verwacht... Het is altijd lastig als je met tijdreizen gaat rommelen, dat levert altijd een inconsistentie op, de kunst is alleen omdat zo goed mogelijk weg te werken. De schrijvers hebben hier niet eens de moeite voor gedaan. Wat me het meeste stoort is dat we een heel seizoen bezig geweest zijn met videobanden uit amber te halen en objecten te verzamelen en op het laatst gaat het niet lukken, dus pakken we even een cube van de observers en dan werkt het ook wel.... En hoe is het ineens mogelijk dat de observers Olivia weten te volgen naar het alternate universe. Naja, een haastig in elkaar geflanst einde dat rammelt aan alle kanten die absoluut geen recht doet aan de serie. :(

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Tja, dat krijg je met slechts 13 ipv 22 episodes. Te weinig tijd, te veel verhaal om te vertellen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het lijkt idd. alsnog in de laatste aflevering afgeraffeld. Terwijl ze een heel seizoen hadden.

Ik ben iig. blij dat de serie een einde heeft gekregen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Caveman schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:00:
Wat een slap einde, ik had er toch wel wat meer van verwacht... Het is altijd lastig als je met tijdreizen gaat rommelen, dat levert altijd een inconsistentie op, de kunst is alleen omdat zo goed mogelijk weg te werken. De schrijvers hebben hier niet eens de moeite voor gedaan. Wat me het meeste stoort is dat we een heel seizoen bezig geweest zijn met videobanden uit amber te halen en objecten te verzamelen en op het laatst gaat het niet lukken, dus pakken we even een cube van de observers en dan werkt het ook wel.... En hoe is het ineens mogelijk dat de observers Olivia weten te volgen naar het alternate universe. Naja, een haastig in elkaar geflanst einde dat rammelt aan alle kanten die absoluut geen recht doet aan de serie. :(
Helemaal mee eens, erg jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Niet alleen het tijdreizen is een probleem, ook het introduceren van "alleskunners" zoals de Observers wel waren, levert je geheid problemen op. Want die moeten dan opeens heel onlogische dingen (niet) doen, om ze uiteindelijk te kunnen overwinnen. De Observers hadden gewoon téveel macht/kracht, mede daardoor sloeg dat einde he-le-maal nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nikolas schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:04:
[...]

En dan graag door iemand die iets meer met de voetjes op de grond staat dan J.J. Abrams.
Joel Wyman bijvoorbeeld? Of bedoel je die toch niet? Die heeft tenslotte de laatste ep geschreven...

http://www.assignmentx.co...inale-and-some-star-trek/
AX: You’ve been occupied with launching other series, including PERSON OF INTEREST and REVOLUTION, and making movies for awhile. Did you come back to FRINGE to get a little more hands-on for the finale?

ABRAMS: No, I didn’t really, but I didn’t need to, because [executive producer] Joel Wyman is such an accomplished show runner that for me, the script was so emotional and the story’s so good and he’s directing it himself.
En nu svp ophouden met verspreiden van het stukje fictie dat J J Abrams na al die tijd nog steeds aan het roer staat wbt het verhaal.

Abrams levert het idee en een goede opzet voor het verhaal (en in het geval van Fringe ook oa. theme-muziek), de rest wordt gedaan door anderen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Dan graag zonder Joel Wyman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 19:38

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vond het einde ook er teleurstellend :( Terwijl ik dit een van, zoniet de beste Sci-Fi serie is die ik ken.
Wat nu, iemand tips voor een soortgelijke serie. Zit te denken aan The X-Files?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als je the X-Files nooit hebt gezien dan moet je dat zeker doen.

..maar kijk dan niet het einde :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Misschien zijn The Outer Limits en The Twilight Zone ook iets om naar te kijken? Zijn losstaande verhalen die (soms ?) een sci-fi tintje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stukfruit schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:15:

Volgens mij is de X-files ook een serie die gerekt werd en ging het daarom nergens meer over op een gegeven moment. Net als een serie als Sliders, had een geniaal concept maar ze hadden eerder moeten stoppen (die eerste keer bij dat hekje, of dat nou wel of niet het juiste hekje was hadden ze dan nog in het midden kunnen laten).

Fringe is een serie die juist ingekort is, op zich tof dat ze toch nog twee seizoenen hebben mogen maken ondanks tegenvallende kijkcijfers (tenminste dat is wat ik er uit begrepen had )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:15:

Zou ik niet doen - we zijn inmiddels teveel verwend met mooier en beter dus lekker in zijn waarde laten back in de 90's.
Vond het destijds een topserie - zag er pasgeleden wat van op tv en heb het gewoon weggezapt zag er niet meer uit.

[ Voor 14% gewijzigd door calsonic op 22-01-2013 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
NoFearCreations schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:42:
Vond het einde ook er teleurstellend :( Terwijl ik dit een van, zoniet de beste Sci-Fi serie is die ik ken.
Wat nu, iemand tips voor een soortgelijke serie. Zit te denken aan The X-Files?
Mijn beste Sci-Fi serie is:
Stargate: SG-1
Stargate: Atlantis

of

Firefly
Met als afsluiting de film Firefely: Serenity

Misschien iets voor jouw om te kijken als je ze nog niet egzien hebt en leuk lijkt om te kijken. :)

Aan de anderekant vindt ik Fringe wel het beste in haar gerne. De serie Haven is een beetje vergelijkbaar met Fringe, maar de pilot kon mij niet echt boeien.. Hoewel een maat van mij vond de serie goed, maar lang niet zo goed als Fringe.

[ Voor 8% gewijzigd door MuVo op 22-01-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 19:38

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bedankt voor de bovenstaande tips. Ga de X-Files wel proberen denk ik, vind het niet zo belangrijk dat het niet super realistisch is. Ben op dit moment ook Sliders :P aan het kijken, dat is ook uit de jaren 90. Stargate kan mij helaas niet boeien, evenals Haven. Firefly is toch ook weer veel te vroeg gecancelled?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
NoFearCreations schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:08:
Bedankt voor de bovenstaande tips. Ga de X-Files wel proberen denk ik, vind het niet zo belangrijk dat het niet super realistisch is. Ben op dit moment ook Sliders :P aan het kijken, dat is ook uit de jaren 90. Stargate kan mij helaas niet boeien, evenals Haven. Firefly is toch ook weer veel te vroeg gecancelled?
Firefly is helaas gecanceld, er is maar 1 seizoen uit gebracht, en een film. De film sluit opzich de serie vrij goed af. Prima serie om een keer gezien te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Zo, eindelijk er aan toegekomen om het laatste seizoen te kijken :)

Nadeel van zoveel tijd ertussen laten zitten is toch wel dat ik met geen mogelijkheid meer kan herinneren waar het vorige seizoen over ging. Dus dat was ff wennen :P Verder vond ik het wel een aardig seizoen. Leuk dat ze zo'n speurtocht doen en dan aan het einde op tijdreis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik heb dit net gekocht, moet steengoed zijn:

http://www.bol.com/nl/p/fringe/9200000008967958/

Zeer goede review in de uk editie van sfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510045

Ik ben afgelopen week begonnen met het eerste seizoen van Fringe. Ik weet nog niet zo goed wat ik moet vinden :).

Ik kijk rustig verder 8-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het eerste seizoen kun je er nog niet zo veel van vinden, net als bij Lost veranderd het :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510045

Het eerste seizoen van Lost vond ik tof, het tweede ook nog wel, daarna werd het alleen maar kutter. Dus ik hoop dat dit met Fringe niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

het laatste seizoen vond ik minder, eigenlijk alles in de toekomst (dus ook een episode 2 of 3 in seizoen 3). Had die geskipped, maar had toen wel iets essentieels gemist. Het was dus even huuuhhh toen ik seizoen 4 ging kijken en er opeens iemand bijgekomen was wat ik dus gemist had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Anoniem: 510045 schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:02:
Het eerste seizoen van Lost vond ik tof, het tweede ook nog wel, daarna werd het alleen maar kutter. Dus ik hoop dat dit met Fringe niet het geval is.
Fringe is errug gaaf *O* Maar laatste seizoen vond ik ook wel wat minder, vooral omdat het anders is dan de seizoenen daarvoor.

Wat werd er kutter aan Lost? Ik heb vroeger ooit alleen het eerste seizoen er van gezien en het enige wat ik mij er van kan herinneren is dat al die mensen constant vluchten voor een vliegende camera o.i.d. :p
Pagina: 1 2 Laatste