Ik heb net mijn BIOS geprobeerd te updaten met versie 4.2. Daarbij download je een tooltje die je op een USBstick zet, en die dan dingen gaat installeren, waarna je computer reboot. Dat is allemaal succesvol verlopen, dus toen rebootte mijn computer, maar vervolgens gingen mijn beeldschermen niet meer aan en gaf mijn mobo 1 lange piep en 2 korte piepjes, wat kennelijk aangeeft dat er een probleem is met de videokaart. Mijn computer staat nu dus te draaien (de fans draaien vrolijk door) maar ik zie niks, dus ik weet niet of de PC het nog gewoon doet of niet.
Ik heb geprobeerd opnieuw te booten (eerst de stekker eruit gehaald), het BIOS te resetten via de resetknop op mijn moederbord (na de power er af gehaald te hebben), maar dat mocht allemaal niet baten.
Hoe moet ik nu verder
Ik heb mijn PC wel echt nodig voor zo'n beetje alles wat ik doe, dus ik moet het snel gefixt hebben 
Hardware:
MSI P67A-GD65 (B3)
HD6870
Core i7 2600
CoolerMaster 750W SilentPro
2x Asus VW222U aangesloten via DVI
Edit: er staat bij de update:
Ik heb geprobeerd opnieuw te booten (eerst de stekker eruit gehaald), het BIOS te resetten via de resetknop op mijn moederbord (na de power er af gehaald te hebben), maar dat mocht allemaal niet baten.
Hoe moet ik nu verder
Hardware:
MSI P67A-GD65 (B3)
HD6870
Core i7 2600
CoolerMaster 750W SilentPro
2x Asus VW222U aangesloten via DVI
Edit: er staat bij de update:
Betekent dit dat ook m'n CPU kapot kan zijn nu?Update CPU Micro Code.
[ Voor 5% gewijzigd door Avalaxy op 07-10-2012 22:52 ]