Wijziging User Review - Bentheman20 - Hypetrax

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 13:14
Beste Moderators,

Ik had graag dat er een negatieve beoordeling word verwijdert op mijn profiel.
Ik hecht waarde aan mijn status op Tweakers om die reden wil ik voorkomen dat er negatieve reacties worden geplaatst die niet met de werkelijkheid overeenkomen. Ik had 43 positieve beoordelingen en nu inmiddels dus 1 negatieve beoordeling, deze negatieve had ik dus graag verwijdert zien worden.

Wat is het geval?

Ik zag in de vraag & aanbod een advertentie van hypetrax, hij bood twee grafische kaarten aan waar ik wel interesse in had. Na een kort gesprek via direct messages hadden Bart en ik een akkoord over een deal omtrent de twee grafische kaarten. Ik vroeg of Bart nog andere onderdelen had die hij wilde verkopen, na een lijstje met onderdelen besloot ik enkel de grafische kaarten te kopen.

Dit was prima en de deal was rond. Vervolgens vroeg ik zijn bankgegevens, hierbij heb ik gezegd dat ik mogelijk geen tijd meer had om te reageren op dat moment ( gisteren, zaterdagavond ) omdat ik nog plannen had die avond.De volgende dag, na een avond feesten, werd ik begin van de middag wakker en ging bekijken of ik het geld kon overmaken.

Inmiddels had ik twee reacties van Bart gekregen, in de eerste reactie zijn bankdata en dat hij het asap zou opsturen en in de tweede reactie dat Bart de kaarten aan iemand anders had verkocht voor meer geld.
Daarop volgde een woordenwisseling te zien in de onderstaande DM's. Kort samengevat: Ik vond het niet normaal dat hij de deal cancelde terwijl de deal voor beide partijen al rond was en ik op het punt stond het geld over te maken. Bart zei hierop dat ik hem negeerde ( na 1 avond en morgen niet reageren waarbij ik heb gezegd dat ik niet aanwezig zou zijn ) en noemde mijn reageren kinderachtig.

Hierop heb ik Bart een negatieve beoordeling gegeven, ik vind namelijk dat als men een deal maakt ook een deal heeft, het ergste vond ik de reactie van Bart, ik negeerde hem in zijn opzicht terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik die avond mogelijk niet meer kon reageren. Vervolgens heb ik een negatieve beoordeling gekregen van Bart, deze beoordeling is in mijn ogen niet gegrond en enkel bedoeld als wraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
Beste hypetrax,

Onderstaand bericht is een reactie op '2 x Asus EAH6970/2DI2S/2GD5' (http://tweakers.net/aanbo...s-eah6970-2di2s-2gd5.html).

----------

Beste,

Hierbij een bod van 125 euro per stuk, dus 250 totaal

Mvg Ben

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 18:53
hypetrax

Gaat snel hier, inmiddels al een bod van 130 per stuk gehad. Ik wacht nog even af

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 18:54
bentheman20

Dan doe ik een bod van 132.50 p/s

Mvg Ben

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 18:56
hypetrax

Ze mogen dan wat mij betreft wel weg Kom je ze ophalen, moet ik ze langs brengen of zal ik ze verzenden via pakketpost? Ik woon zowel in Hardenberg (Overijssel) als in Utrecht.

Groeten Bart

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 19:13
bentheman20

Beste Bart,

Verzenden via post graag, woon zelf in Venlo dus denk dat dat iets te ver is
Zit wel asseccoires etc bij? Toevallig ook een bon?

Mvg Ben

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 19:17
bentheman20

Toevallig nog andere spullen die je kwijt moet ?

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 19:21
hypetrax

Alles zit er bij, ik zal ook de bon met je meesturen! De foto bij de advertentie is een foto die ik vanavond zelf van de kaarten heb gemaakt.

Ik heb zeker nog andere spullen dit ik wil verkopen. Heb nog een moederbord, een modulaire voeding en een CoolerMaster CM690 Advanced kast. Wat zoek je nog?

Bart

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 19:22
bentheman20

Geef maar wat specs, kast heb ik eigenlijk al groot ingeslagen ( heb er nog 3 voor 3 projectjes voeding heb ik ook nog 1 spare maar wat heb je nog? En wat voor mobo?)

MvG ben

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 19:24
hypetrax

Hoi Ben,

Dit heb ik nog over:

Cooler Master CM 690 II Advanced
MSI P67-GD65 (B3)
Recom 1050W Modular PSU

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 19:35
hypetrax

Cooler Master CM 690 II Advanced > 55 euro
MSI P67-GD65 (B3) > 80 euro
Recom 1050W Modular PSU > ??? laatste prijs was op tweaks was 120 euro > 75 euro?

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 19:36
bentheman20

Beste Bart,

Hmm.. nee kast heb ik al genoeg.. voeding is overkill voor wat ik maak en mobo koop ik liever als set icm een cpu + mem.

Dus enkel de gpu's

Mvg Ben

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 20:42
bentheman20

Als je je bankdata doorgeeft dan maak ik het geld over ben zometeen wel weg dus zou kunnen zijn dat het morgen word.

Mvg Ben

Verzonden op zaterdag 06 oktober 2012 21:00
hypetrax

Oke Ben, akkoord! Inmiddels loopt het storm, 3 anderen die m ook willen hebben.

Mijn rekening nummer is XXXXXXXX tnv XXXXXX

Als je je adres doorgeeft dan stuur ik m asap naar je op!

Verzonden op zondag 07 oktober 2012 13:31
hypetrax

Hoi Ben,
Jammer dat ik niks meer van je hoor. Heb de videokaarten inmiddels voor meer kunnen verkopen en wil hierbij deze deal annuleren.

Ik hoop dat je begrip hebt voor mijn situatie.

Bart

Verzonden op zondag 07 oktober 2012 13:36
bentheman20

Bart,

heb drukke avond gehad en ben pas net wakker..
vind het ook not done dat je onze afspraak zomaar canceld, we hadden een akkoord en ik had je gezegd dat ik vandaag pas het geld over kon maken, die paar uur zouden dan ook niks uitmaken.

Verzonden op zondag 07 oktober 2012 13:48
hypetrax

Ben,

Excuses maar ik ben gewend om hier snel te onderhandelen en deals af te sluiten. Heb het helaas te vaak meegemaakt dat men wel bood/kocht en vervolgens niks meer van zich lieten horen.

Verzonden op zondag 07 oktober 2012 13:49
bentheman20

gast kijk me status, heb 43 positieve beoordelingen en ik heb je nog duidelijk aangegeven dat ik vandaag zou betalen en daar ging je mee akkoord dus niks van zich laten horen is ook een onzin smoes

Verzonden op zondag 07 oktober 2012 21:02
hypetrax

Beetje jammer hoe je reageert, eerst negeer je me en als ik zeg dat ik ze aan iemand anders verkoop ga je snel doen alsof je druk bent geweest. Ik gun deze kaarten ook helemaal niet aan jou ... Je hebt er een mooie lose-lose situatie van gemaakt. Jammer en kinderachtig.

Verzonden op zondag 07 oktober 2012 21:04
bentheman20

Pardon? Ik heb GEZEGD dat ik weg moest dus ja dan kan je verwachten dat ik niet reageer, om DIE exacte reden heb ik gisteren niet meer kunnen betalen.

Verzonden op zondag 07 oktober 2012 21:05
hypetrax

yyssw. En als ik zeg dat ik m elders weg doe kun je wel binnen vijf minuten reageren. Grappenmaker

Verzonden op zondag 07 oktober 2012 21:07
bentheman20

Puur omdat ik vanmiddag wel terug was? ik heb gezegd dat ik vandaag zou betalen, niet een exacte tijd maar wel vandaag! Dat jij je dan niet aan de afspraak houdt is niet mijn probleem, natuurlijk kan je dan verwachten dat ik boos ben, nu mij een slechte beoordeling te geven dat ik niet reageer DAT is pas kinderachtig. Ik heb jou HEEL duidelijk gezegd dat ik weg moest en dan zeg je dat ik je negeer, wat kun jij toch een onzin neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 18:34
Reageer niet als je geen partij bent!

[ Voor 70% gewijzigd door Microkid op 07-10-2012 22:37 ]

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypetrax
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 09:08
zucht @ jou ben..

Zoals ik al aangaf. Maak helaas genoeg mee dat men biedt en vervolgens niet hun afspraken nakomen. Toch wel raar dat je eerst een hele dag niks van je laat horen en vervolgens binnen 5 minuten reageert als ik je DM dat het me te lang duurt. :F

[ Voor 87% gewijzigd door hypetrax op 07-10-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Reageer niet als je geen partij bent!

[ Voor 94% gewijzigd door Microkid op 07-10-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
Bedankt voor je reactie, echter kun je via DM niet altijd even snel reageren. Het is toch een kwestie van wanneer men online is. ( kan immers niet weten wanneer ik mogelijk een reactie zou kunnen ontvangen )

[ Voor 64% gewijzigd door Microkid op 07-10-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was hier een duidelijk wederzijds akkoord over het product, de prijs en de manier van betalen. Er was tevens duidelijk aangeven dat koper daarna weg moest. Dan is het not done om de deal eenzijdig te annuleren alleen maar omdat er iemand anders meer biedt. Er was een afspraak en het geld zou overgemaakt worden.
De review van hypetrax heeft daarom alles weg van een wraak review en wordt bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
Bedankt voor uw uitspraak.

Mvg Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypetrax
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 09:08
gaarne ben zijn review ook verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
Dat is aan de moderator te bepalen, ik trek hem niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
Ik denk dat dit topic op slot kan.

Nogmaals bedankt voor het reageren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.