Na enige tijd zoeken op het forum heb ik nog steeds niet gevonden wat ik wilde. Eigengemaakte foto's met de iPhone 5, ik heb wel enkele plaatjes van professionele fotografen gezien en dat ziet er allemaal keurig uit. Echter mis ik gewoon wat kiekjes die gemaakt zijn met een iPhone 5 en die niet bewerkt zijn. Graag zou ik wat foto's willen zien onder verschillende omstandigheden.
En je kon er met geen mogelijkheid opkomen om gewoon de review van tweakers te lezen?
reviews: Apple iPhone 5: allrounder, geen vernieuwer
reviews: Apple iPhone 5: allrounder, geen vernieuwer
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Alleen gisteren al zijn er 9445 iPhone 5 foto's geupload op flickr: http://www.flickr.com/cameras/apple/iphone_5/
Reviews en Flickr zijn goede bronnen van foto's gemaakt met een iPhone 5. Voor het showen van zelfgemaakte foto's kun je beter in Foto & Video Media terecht. Dit topic gaat in ieder geval op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.