Nadat mijn laptop vorige week aan z'n einde is gekomen, ben ik op zoek naar vervangend systeem binnen een zeer beperkt budget. Na héél wat bijlezen hier op het forum en elders (m'n laatste build dateert van 8 jaar terug, daarna ben ik ook gestopt met de pc markt te volgen ;-)) ben ik op volgende config uitgekomen:
Mijn vragen naar jullie:
-1st en vooral: zullen deze onderdelen een werkend geheel vormen
-ideeën voor verbetering of opmerkingen?
-ik wil graag een discreet systeem, het moet niet perfect fluitsterstil zijn, maar ook geen stofzuiger die aangaat... Ik weet dat boxed coolers vroeger vaak een ramp waren op vlak van geluidsproductie, is dit nog steeds zo?
Meer specifiek ook nog een vraag over die SSD: is die gewoon monteerbaar of moet ik nog een 'verloopstuk' voorzien om deze in de pc kast te kunnen monteren?
Alvast bedankt voor eventuele input!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asrock A75M-HVS | € 44,17 | € 44,17 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,82 | € 14,82 |
1 | Cooler Master Elite 342 | € 26,84 | € 26,84 |
1 | AMD A8-3870K Black Edition | € 92,39 | € 92,39 |
1 | be quiet! System Power S6 350W 80plus | € 32,54 | € 32,54 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 87,12 | € 87,12 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G | € 15,95 | € 15,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 313,83 |
Mijn vragen naar jullie:
-1st en vooral: zullen deze onderdelen een werkend geheel vormen
-ideeën voor verbetering of opmerkingen?
-ik wil graag een discreet systeem, het moet niet perfect fluitsterstil zijn, maar ook geen stofzuiger die aangaat... Ik weet dat boxed coolers vroeger vaak een ramp waren op vlak van geluidsproductie, is dit nog steeds zo?
Meer specifiek ook nog een vraag over die SSD: is die gewoon monteerbaar of moet ik nog een 'verloopstuk' voorzien om deze in de pc kast te kunnen monteren?
Alvast bedankt voor eventuele input!