Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo blokkeert Live TV kijken op Ipad met Jailbreak

Pagina: 1
Acties:

• driver666
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09-2024
Ook al heb je het duurste alles in een pakket van Ziggo sind kort is het niet meer mogelijk om met een gejailbreakte Ipad Live TV te kijken via de Ziggo App.
Iedereen wordt doodgegooid met reclame hiervoor als extra feature maar als je een gejailbreakt apparaat hebt lukt dat niet meer.
Klantenservice geeft aan er niets aan te kunnen doen.
Ik vind het maar vreemd, de Ipad is mijn eigendom en een jailbreak is sowieso niet verboden.
Knap brutaal dat Ziggo dit zo afschermd......

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 20:34
Als je vanuit cydia de app tsProtector PFB (gratis versie, werkt perfect, geen verschil met de betaalde versie) of tsProtector P (betaalde versie) installeert en vervolgens de Ziggo app start en kiest voor TV kijken, dan komt er een pop-up, blokkeer dan de Ziggo app om toegang tot het systeem te krijgen, dan werkt hij wel weer :)

Het is inderdaad erg krom van Ziggo, want ze hebben er geen belang bij en daarbij is het toegestaan om te JB-en.

Trouwens ik kom er net achter dat dit ook voor de UPC Horizon-app geldt.

[ Voor 25% gewijzigd door mistervis007 op 07-10-2012 17:41 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 16:57

rob_erwt

What does this button do?

En wat heeft dit precies met Lieve Devvers te maken? :)

Ik heb je topic verplaatst naar IH, ik vermoed dat het daar beter op z'n plek is.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ziggo blokkeert het omdat de content providers het vereisen. Ze willen niet dat de streams gedecodeerd of opgenomen kunnen worden. Anders had je nu nog geen Ziggo TV app.

https://discord.com/invite/tweakers

• Mr_gadget
  • Laatst online: 27-11 16:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

mistervis007 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:23:
Als je vanuit cydia de app tsProtector PFB (gratis versie, werkt perfect, geen verschil met de betaalde versie) of tsProtector P (betaalde versie) installeert en vervolgens de Ziggo app start en kiest voor TV kijken, dan komt er een pop-up, blokkeer dan de Ziggo app om toegang tot het systeem te krijgen, dan werkt hij wel weer :)

Het is inderdaad erg krom van Ziggo, want ze hebben er geen belang bij en daarbij is het toegestaan om te JB-en.

Trouwens ik kom er net achter dat dit ook voor de UPC Horizon-app geldt.
Krom is het niet, misschien meer het hele systeem van digitale distributie. Alle ontvangers moeten aan bepaalde eisen voldoen die voorkomen dat jij makkelijk opnamen kan verspreiden. Een gejailbrakte Ipad is niet meer een veilig platform kennelijk.
Dat is het nadeel van de overstap van analoog naar digitaal, de provider heeft meer macht gekregen. Zo zijn er mogelijkheden om het opnemen bijvoorbeeld helemaal te blokkeren..

• mistervis007
Mr_gadget schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:05:
[...]

Krom is het niet, misschien meer het hele systeem van digitale distributie. Alle ontvangers moeten aan bepaalde eisen voldoen die voorkomen dat jij makkelijk opnamen kan verspreiden. Een gejailbrakte Ipad is niet meer een veilig platform kennelijk.
Dat is het nadeel van de overstap van analoog naar digitaal, de provider heeft meer macht gekregen. Zo zijn er mogelijkheden om het opnemen bijvoorbeeld helemaal te blokkeren..
Daar heb je inderdaad ook een punt.
Maar wie is Ziggo/UPC om te bepalen, door middel van een check, of jouw device gejailbreakt is?

Daar JB-en legaal is en dus niet bij wet verboden en het het device ook nog eens jouw eigendom is vraag ik me af, of wat Ziggo doet met die check of dat wel legaal is, dat ze zomaar, zonder enige kennisgeven vooraf, gaan zoeken op jouw device.
Er zijn namelijk geen voorwaarden of gebruikersovereenkomst vooraf die je moet accepteren als je de app wilt gebruiken.
Laat staan dat ze jouw om toestemming vragen of in kennis stellen van het feit dat ze informatie uit jouw device op halen om te controleren of deze gejailbreakt is.
Kotom informatie die dus blijkbaar niet relevant is voor het funcitoneren van de app, daar voorgaande versies wel gewoon werkten op gejailbreakte devices.

[ Voor 8% gewijzigd door mistervis007 op 07-10-2012 21:50 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
mistervis007 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:47:
[...]

Daar heb je inderdaad ook een punt.
Maar wie is Ziggo/UPC om te bepalen, door middel van een check, of jouw device gejailbreakt is?

Daar JB-en legaal is en dus niet bij wet verboden en het het device ook nog eens jouw eigendom is vraag ik me af, of wat Ziggo doet met die check of dat wel legaal is, dat ze zomaar, zonder enige kennisgeven vooraf, gaan zoeken op jouw device.
Er zijn namelijk geen voorwaarden of gebruikersovereenkomst vooraf die je moet accepteren als je de app wilt gebruiken.
Laat staan dat ze jouw om toestemming vragen of in kennis stellen van het feit dat ze informatie uit jouw device op halen om te controleren of deze gejailbreakt is.
Kotom informatie die dus blijkbaar niet relevant is voor het funcitoneren van de app, daar voorgaande versies wel gewoon werkten op gejailbreakte devices.
Ze checken het op een manier dat door Apple zelf wordt aangeraden.
Jailbreak mag dan wel legaal zijn, maar dat betekent niet dat Ziggo verplicht is om haar app er voor geschikt te maken of niet ongeschikt in dit geval?

• mistervis007
SAWYER schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:52:
[...]

Ze checken het op een manier dat door Apple zelf wordt aangeraden.
Jailbreak mag dan wel legaal zijn, maar dat betekent niet dat Ziggo verplicht is om haar app er voor geschikt te maken of niet ongeschikt in dit geval?
Dat klopt, maar wat blijkt echter de app is ervoor geschikt, de voorgaande versies werkten namelijk gewoon op een gejailbreakt device.
Echter door een toevoeging (de check) werkt de app niet meer.
Dat is dus een bewuste toevoeging om dit te voorkomen.
Maar goed dat zal best nog wel mogen.

Maar de vraag ligt dan ook bij de onnodige, niet vereiste check.
Die check is namelijk niet nodig om de app te laten functioneren.
En daarbij komt dan ook nog de vraag over de legaliteit van die check, omdat dit gebeurt na een update van de app zonder enige kennisgeving cq toestemming van de gebruiker.

Neem dan een voorbeeld aan de skype-app.
Die geven het wel aan, maar de app functioneert wel gewoon.

[ Voor 4% gewijzigd door mistervis007 op 07-10-2012 22:12 ]

• Mr_gadget
  • Laatst online: 27-11 16:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Het is gewoon een check of de hardware geschikt is, Ziggo wil gewoon (of mag niet) dat er geen content van hun gejat wordt (zoals boven al is gemeld). Je videorecorder moet ook gecertificeerd zijn zodat er geen lekken zijn waarmee je video opnamen er makkelijk eraf kan halen en verspreiden. Je Ipad is ook 'gecertificeerd' door de app, op het moment dat je Jailbraked niet meer.. duidelijk toch? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_gadget op 08-10-2012 12:45 ]

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mr_gadget schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:29:
Je Ipad is ook 'gecertificeerd' door de app, op het moment dat je Jailbraked niet meer.. duidelijk toch? :)
Nee, want de iPad is nog altijd dezelfde
En de 'openheid' een 'eerlijkheid' van apps worden nu in twijfel getrokken, want wat wordt er nog meer verzameld NAAST de check

ik vindt het best DAT ze de check erin zetten, maar laat ze dat dan eerlijk aangeven, aangezien niet iedere ipadgebruiker hier op GOT leest.
Ik ben dagelijks gebruiker, maar kwam het topic 'per ongeluk' tegen.

Nu ga ik dus vandaan de app installeren uit Cydia .... omdat het kan

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Mr_gadget schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:29:
Het is gewoon een check of de hardware geschikt is, Ziggo wil gewoon (of mag niet) dat er geen content van hun gejat wordt (zoals boven al is gemeld). Je videorecorder moet ook gecertificeerd zijn zodat er geen lekken zijn waarmee je video opnamen er makkelijk eraf kan halen en verspreiden. Je Ipad is ook 'gecertificeerd' door de app, op het moment dat je Jailbraked niet meer.. duidelijk toch? :)
Toch is het dan vreemd dat er decoders bestaan waarmee de opgenomen bestanden keurig in een netwerk gezien kunnen worden en ook verplaatst kunnen worden.
Sterker nog er bestaan TV's die opnemen op een aangesloten HDD toestaan.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• supershadow
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 18:06
had het zelfde probleem me me s3 kreeg de melding dat er een custum rom heb en mocht daarom niet naar de live stream kijken :S

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ziggo TV wil ook niet op mijn gerootte telefoon met Android. Hij crasht dan en in logcat zie ik dan dat ie afgesloten is omdat hij root heeft gedetecteerd.
Waarom ie dat doet weet ik niet, gelukkig heeft SuperSU een temp-unroot mogelijkheid.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er is een update uit op Android, dan crashed de app niet meer... :+
Daarnaast heb ik in SuperSU geen temp unroot functie gezien. :( Iemand op Teamspeak had het over root toegang weigeren, maar werkt bij mij (AllianceROM v4) ook niet. :N :(

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ah, dit was het dus met mn iPod toch! Vond het vreemd dat er geen update uit kwam omdat de app het niet meer deed. :)

Gulfstream G650

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

CptChaos schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:40:
Er is een update uit op Android, dan crashed de app niet meer... :+
Daarnaast heb ik in SuperSU geen temp unroot functie gezien. :( Iemand op Teamspeak had het over root toegang weigeren, maar werkt bij mij (AllianceROM v4) ook niet. :N :(
My fault, het gaat over de superuser app, niet SuperSU. Die heeft wel temp unroot.

SU permissions weigeren kan niet omdat de Ziggo app niet vraagt om SU permissions.

Verwijderd

Vogens mij was dit tijdens de Olympische Spelen begonnen (of was die update toen). Ik begreep er al helemaal niks van waarom-ie plotseling op m'n oude iPad niet meer werkte, terwijl-ie op m'n andere het prima deed. Ja die was niet gejailbreaked, en dat was de reden begrijp ik nu. Leuk dat ze dat niet even aangegeven hebben, ik heb me rot zitten piekeren :{

Verwijderd

Achievement unlocked: Nieuw niveau van copyright triestheid.

Begint een beetje uit de klauwen te lopen die grappen. En waarom? Bang dat Pauw en Witteman op Youtube komen?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:54:

Begint een beetje uit de klauwen te lopen die grappen. En waarom? Bang dat Pauw en Witteman op Youtube komen?
Pauw en Witteman staan al op Uitzendinggemist.nl. Ik denk dus eerder aan de HBO zenders. ;)

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:53:
Vogens mij was dit tijdens de Olympische Spelen begonnen (of was die update toen). Ik begreep er al helemaal niks van waarom-ie plotseling op m'n oude iPad niet meer werkte, terwijl-ie op m'n andere het prima deed. Ja die was niet gejailbreaked, en dat was de reden begrijp ik nu. Leuk dat ze dat niet even aangegeven hebben, ik heb me rot zitten piekeren :{
Ik kwam er op mijn Android phone ook pas achter nadat ik logcat bekeek.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Ik ontdekte gister hetzelfde met de Ziggo app op m'n Samsung Galaxy tablet. Kreeg de melding dat de originele software er niet op staat en content dus niet afgespeeld kan worden. Overigens was dit met elke zender zo... :(

Beetje jammer van Ziggo.

"Find what you love and let it kill you"

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 07:35

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Kan niet wachten om het te testen! (op de iPad)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-11 01:05
Ik had hetzelfde probleem met de Horizon app van UPC. xCon downloaden vanuit Cydia en de jailbreak wordt onzichtbaar gemaakt. Werkt weer probleemloos nu.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:54:

Je doet alsof je er recht op hebt. Als je je iOS-device niet jailbreakt is er ook niks aan de hand.

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 09:09
Ryan_ schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:39:
Ik had hetzelfde probleem met de Horizon app van UPC. xCon downloaden vanuit Cydia en de jailbreak wordt onzichtbaar gemaakt. Werkt weer probleemloos nu.
Kan dit bevestigen. xCon werkt perfect hiervoor.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Vinnienerd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:31:
[...]

Je doet alsof je er recht op hebt. Als je je iOS-device niet jailbreakt is er ook niks aan de hand.
Maar dan kan je ook geen firewall installeren, geen privacy protector (die je contacten beschermd tegen stil te worden harvested) etc etc..
Hoe vaak ik niet een stuk "gratis" software uit de app store ben tegen gekomen die in mijn adresboek wil neuzen (en dat voor de functionaliteit niet nodig heeft) en een uitgaande verbinding zoekt (die hij voor de functionaliteit ook niet nodig heeft..)

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het kromme is nog dat de "temp unroot" functionaliteit van Superuser er alleen maar voor zorgt dat de su binaries niet meer (gelinkt) worden op de bekende plekken en applicaties deze dus niet meer kunnen vinden of gebruiken. Als je voor Android een applicatie maakt die gebruik maakt van SU op de tijdelijke plek dan heeft Ziggo niet door dat je een geroot toestel hebt en je kunt toch opnames maken. Ook applicaties die van tevoren al SU rechten hebben gevraagd blijven gewoon draaien en kunnen dus ook opnemen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vinnienerd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:31:
Laten we het omdraaien; Waarom zou zo iemand er geen recht op hebben? In de advertenties erover (bijv. van UPC Horizon) hoor je niets erover, je kan en mag er dus vanuit gaan dat áls je klant bent bij UPC, dat je er gewoon over moet kunnen beschikken, misleidende reclame dus, als je later er pas achter komt dat het niet werkt omdat je apparaat gejailbreakt of geroot is.

Overigens staat de originele software er dan gewoon op, het is alleen aangepast. iOS veranderd niet door de jailbreak en Android veranderd niet doordat er geroot is.

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 07:35

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Het weigeren van Jailbreaks is een soort van paranoide discriminatie.
Straks mag het ook niet werken op de nieuwste iPad's want de resolutie is zo hoog dat je het kan opnemen met een camera... laat mensen lekker TV kijken, ik betaal er vet voor.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Nou ja zeg,

"Mijn Ziggo" is in handen van mijn vader, de inloggegevens heb ik dus niet.
Mijn iPod is ook gejailbreakt!

WAT NU. :(

Hebben jullie het aan de praat gekregen?

Gulfstream G650

• mistervis007
Ligt het aan mij of werkt het kijken op een gejailbreakte iPhone nu helemaal niet meer na de update naar iOs 6.1?

Ik heb tsProtector P geïnstalleerd, de Ziggo app geblokeerd in tsProtector P, maar de Ziggo app blijft aangeven dat Live TV kijken momenteel niet mogelijk is.
Ik heb het al op 3 iPhones geprobeerd, maar het lijkt nu echt niet meer te gaan.
Zonder de JB lukt het wel, erna niet meer.......

Is er iemand die nog een work-arround heeft?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45
Niemand, want er is momenteel een storing bij Ziggo Live TV op iOS.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-11 15:29
FYI : op gerootte androids werkt het ook niet meer..

(buiten eventuele storing om)

• mistervis007
alex3305 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:37:
Niemand, want er is momenteel een storing bij Ziggo Live TV op iOS.
Oke, begrijpelijk.
Echter werkte het afgelopen zaterdag ook al niet, toen ik het toen testte op beide iPhone's.....

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
ZiggoTV werkt zoals voor iOS 6.1 niet met jailbreak. Toen kon je het inderdaad laten werken door tsProtector P te installeren. De reden dat ZiggoTV nu niet meer werkt heeft dan ook daar juist mee te maken ;) tsProtector P is nog niet geschikt voor iOS 6.1!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• mistervis007
ASNNetworks schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:27:
ZiggoTV werkt zoals voor iOS 6.1 niet met jailbreak. Toen kon je het inderdaad laten werken door tsProtector P te installeren. De reden dat ZiggoTV nu niet meer werkt heeft dan ook daar juist mee te maken ;) tsProtector P is nog niet geschikt voor iOS 6.1!
Kijk dat verklaart iets meer :)
Maar weet je dan toevallig of xCon wel nog werkt?
Ik kan het nu niet testen omdat die storing er is, maar misschien dat iemand dat al wel weet?

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Nope, ook niet. Haha heb alles al getest en ook hier helaas geen succes. Enige optie is wachten, wachten en nog eens wachten.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Is er ook zoiets voor Android? Ik moet nu telkens de SU settings in om hem tijdelijk uit te schakelen en daarna moet hij weer aan omdat anders m'n backups mislopen :(

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
CptChaos schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:46:
[...]
Laten we het omdraaien; Waarom zou zo iemand er geen recht op hebben? In de advertenties erover (bijv. van UPC Horizon) hoor je niets erover, je kan en mag er dus vanuit gaan dat áls je klant bent bij UPC, dat je er gewoon over moet kunnen beschikken, misleidende reclame dus, als je later er pas achter komt dat het niet werkt omdat je apparaat gejailbreakt of geroot is.

Overigens staat de originele software er dan gewoon op, het is alleen aangepast. iOS veranderd niet door de jailbreak en Android veranderd niet doordat er geroot is.
Ik vind het niet meer dan logisch dat deze app (of het nu van upc of ziggo is) niet meer werkt als je phone ge-root of ge-jailbreaked is. Je gaat al tegen de voorwaarden van je telefonieprovider in. Punt 2 is dat het niet werken van deze app te maken heeft met DRM. Dit zal ongetwijfeld ergens in de algemene voorwaarden staan.

M.a.w. stoppen met huilen omdat je 'gestraft' wordt omdat je zelf de regels hebt overtreden...

Seriously? Nope, not a bit...

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 18:35
Xessive schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:02:
[...]

Ik vind het niet meer dan logisch dat deze app (of het nu van upc of ziggo is) niet meer werkt als je phone ge-root of ge-jailbreaked is. Je gaat al tegen de voorwaarden van je telefonieprovider in. Punt 2 is dat het niet werken van deze app te maken heeft met DRM. Dit zal ongetwijfeld ergens in de algemene voorwaarden staan.

M.a.w. stoppen met huilen omdat je 'gestraft' wordt omdat je zelf de regels hebt overtreden...
Euh welke regels?
Waar staat dat ik niet mag jailbreaken? En wat heeft mijn tv provider er mee te maken wat ik met mijn ipad doe.
In de voorwaarden staat vast dat ik niks mag vermenigvuldigen, maar tv kijken met jailbreak lijkt mij niet illegaal.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]

Weet jij wel waar je het over hebt? :?

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Joolee schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:53:
Is er ook zoiets voor Android? Ik moet nu telkens de SU settings in om hem tijdelijk uit te schakelen en daarna moet hij weer aan omdat anders m'n backups mislopen :(
http://www.falsyana.com/2012/android/ziggo-tv-app/

Met deze android app hoef je root niet uit te schakelen.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mistervis007 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:26:
Ligt het aan mij of werkt het kijken op een gejailbreakte iPhone nu helemaal niet meer na de update naar iOs 6.1?
Is er iemand die nog een work-arround heeft?
mistervis007 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:45:
Maar weet je dan toevallig of xCon wel nog werkt?
Bij mij werkt het prima anders met de UPC horizon app in hoeverre de 2 apps van elkaar verschillen durf ik niet te zeggen.

[ Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 14-02-2013 14:44 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• mistervis007
[...]

Sorry maar wat heeft dit met mijn vraag te maken?
Wat jij aandraagt is leuk, maar reeds ruim in het verleden besproken, zie pagina 1 van dit topic!

Dus aub niet off-topic gaan ;) en reeds gedempte putten opnieuw open te trekken.
Het gaat er hier om hoe we de Ziggo app werkend krijgen op een gejailbreakt toestel, niet of jailbreaken al dan niet legaal is (wat het overigens welk is ;) ) en wat daar dan de zogenaamde gevolgen van zijn!

• mistervis007
tsProtector P is geupdate naar versie 3.1.

En daarmee werkt de Ziggo app ook weer op mijn gejailbreakte iphones :)

Verwijderd

mistervis007 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:44:
tsProtector P is geupdate naar versie 3.1.

En daarmee werkt de Ziggo app ook weer op mijn gejailbreakte iphones :)
Dank je, net geinstalleerd en hij doet het weer. Dacht al dat de app een paar weken in storing was, maar ik wil nu voetbal kijken en mijn kids wat anders, dus was even gaan zoeken en vond dit topic. Super weer, vind het verder vreemd dat ik geen tv kan kijken op mijn ipad omdat ik een jailbreak heb geinstalleerd, maar dat terzijde.
Pagina: 1