Hey, Normaal gesproken krijgen nieuw aangemaakt bestanden de primary group van de gebruiker die ze aanmaakt. Hoe kan zorgen dat bij de directory “/gegevens/to1” en “/gegevens/to2” voor, dat nieuwe bestanden niet de primary group van de gebruiker krijgen, maar van de group van deze directories (bijv resp. to1-project en to2-project).
Hee, toevallig de opdracht van Hogeschool Utrecht? 
Ik dacht dat chmod xxxx ook werkt, waarbij het eerste cijfer het niveau is, groep, user of.. iets anders. En de andere natuurlijk de rechten
Ik dacht dat chmod xxxx ook werkt, waarbij het eerste cijfer het niveau is, groep, user of.. iets anders. En de andere natuurlijk de rechten
Ja kloptArnlith schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:10:
Hee, toevallig de opdracht van Hogeschool Utrecht?
GoT is geen plek om huiswerkopdrachten neer te zetten en wij die oplossen. Dit had je prima via Google kunnen vinden en het lezen van man pages.
Volgende keer meer inzet tonen bij het maken van een topic. Lees de stickies door, Het algemeen beleid en plaats dan pas een topic, zodat je weet waar het aan moet voldoen.
Deze gaat op slot.
Volgende keer meer inzet tonen bij het maken van een topic. Lees de stickies door, Het algemeen beleid en plaats dan pas een topic, zodat je weet waar het aan moet voldoen.
Deze gaat op slot.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dit topic is gesloten.