Instabiel systeempje?

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hallo, ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik hier goed zit...
Ik heb het volgende systeem:
Celeron 400 @ 400/450/500 MHz
Asus V3400 TNT 16MB
Abit BE6 (versie 1)
Creative SB Live! Platinum retail
56k6 Hardware modempje
10 Mbit netwerkkaartje van Realtek

Mijn probleem:
Bij 3D games (NFS, SOF, Driver, enz) loopt de PC na een minuut of 10 vast, reageert nergens meer op. Als ik mijn netwerkkaart eruit haal loopt het systeem weer lekker stabiel. Kan ik nu een ander merk netwerkkaart kopen en is het probleem dan opgelost? Ik heb geen zin om 100,- voor een merk-kaart uit te geven als dat het probleem niet oplost. Bovendien heb ik vanaf juli echt een netwerkkaart nodig, omdat we met ons huis op ADSL internet overgaan. Zou een 3Com netwerkkaart het beter doen? Of heeft iemand een andere oplossing? Ik heb al verschillende PCI- en IRQ combinaties geprobeerd, maar dat helpt niet.

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp,

René

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
neem die 10/100 kaartjes van realtek.. heb er 4 van momenteel.. lopen als een trein ! en zijn ook niet duur.. ca 35 piek !!

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Als je er een tri-com voor kan krijgen doen!!!Is zeker niet de minste en voor internet is een 10 mb kaart voldoende hoor.

Mzl sjeiko

Verwijderd

Sjeiko, 10mbits bedoel je toch wel he? ;)
10mb is een groot verschil met 1,7mb ofsow.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
10 Mbit = 1.25 Mbyte