4 schermen op 1 PC

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

• Flash
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-05-2025
Hallo

ik zou graag 4 beeldschermen op 1 PC aansluiten.
wat voor configuratie heb ik hiervoor nodig en welke videokaart.

het gaat om gebruik van grafieken programma's niet voor spelletjes.
de schermen zijn samsungs 226 BW/CW die hebben geen HDMI .

Alvast dank

geen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zou handig zijn als je aan zou geven of het om een nieuwe pc zou gaan of een bestaande. Maar met 2 losse (goedkope) videokaarten zou dat al mogelijk moeten zijn. En anders kan je naar EyeFinity kijken, maar dat is niet per se nodig.

The devil is in the details.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:53
Wat heb je zelf al gevonden/gezocht? GoT is geen helpdesk.

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 18:42
Jimster schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:37:
Wat heb je zelf al gevonden/gezocht? GoT is geen helpdesk.
Ik vraag me af hoede informatie hier dan ooit op komt te staat..

Oftewel als iedereen dit altijd roept wordt got vanzelf useless..

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Een videokaart of meerdere met een toereikend aantal videopoorten. Slot/ban mij part.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
pennywiser schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

Wat 'ie bedoelt is dat je hier niet moet komen met "hoi, ik heb een vraag, wie weet het antwoord?!"

De bedoeling hier is dat je éérst zelf wat probeert en als je er dan alsnog niet uitkomt, je het hier post. Dus "hoi, ik heb een vraag, ik heb zelf dit en dat gezocht/geprobeerd, maar ik kom er niet uit, kan iemand me op weg helpen?" mag altijd.

The devil is in the details.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:23
[...]

GoT is niet hét internet en geen complete database van knowhow. En niet voor elk probleem hoeft een speciaal topic op maat gemaakt te worden. Met Google kom je vaak al een heel eind, wanneer je er daarmee niet uitkomt kan je altijd vermelden wát je hebt gedaan en waarom je er niet uitkomt, dan zijn mensen je ook bereid om te helpen. ;)

Wanneer iedereen hier alleen zijn/haar vragen dumpt wordt het hier enkel een helpdesk voor mensen die te lui zijn om zelf iets op te zoeken. Lijkt me niet dat dat de bedoeling is. :) En met die insteek is het niet verkeerd mensen hiernaar te vragen en/of op te wijzen dat er wel wat inzet vereist is.

[ Voor 7% gewijzigd door Steephh op 07-10-2012 13:50 ]

_@/'

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Nou dan gaan we er van uit dat je genoeg geld hebt en kies een kaart met 4 uitgangen die aangestuurd kunnen worden.
Of als je al een sterke gpu hebt met te weinig poorten prik er eentje naast die deze wel heeft (ervan uitgaande dat je nog vrije pci-e sloten hebt)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[...]

Als jij even de moeite zou nemen om te kijken naar wat er al op GoT over geschreven is, zou je snappen waarom hij dat roept...

Sowieso, juist als er nog geen woord over een onderwerp op GoT geschreven zou zijn, is het belangrijk om aan te geven waar je zelf al op gezocht hebt, wat je vond en wat onduidelijk is. *DAT* is juist hoe informatie op GoT terechtkomt :o

Maar goed, hier totaal niet van toepassing, alleen de titel van dit topic in de GoT search gooien levert al 687 topics op :z

TS: begin eens met je in te lezen, bijvoorbeeld in een paar van die 687 topics. Als je er nog niet uitkomt, geef dan exact aan waar je de mist in gaat, incl links naar de info waar je niet verder mee komt. Dan kunnen we je gericht helpen namelijk.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.