Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies over Sony Vaio laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij adviseren over deze laptop?

pricewatch: Sony Vaio SVE1511J1E

Hij ligt op dit moment bij de Saturn voor 499 euro. De prijs is uitstekend als ik naar de pricewatch kijk, maar ik vraag me af of ik er een goede laptop mee koop. Hij is voornamelijk bedoeld voor mijn dochter die er werkstukken en spreekbeurten op moet gaan maken en op wil internetten en muziek luisteren e.d.

Tegelijkertijd wil ik dat ze er ook af en toe een game op kan spelen. Voldoet in dat opzicht de Radeon HD7650M? Ik verwacht niet dat ie bijvoorbeeld Battlefield 3 in vol ornaat draait, maar waar kan ik op rekenen?

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
De Vaio E series hebben geen positieve naam als het gaat om kwaliteit. Maar dit zijn de nieuwe series waar nog relatief weinig bekend over is.

Het is wel de beste GPU die je kan vinden in dit prijssegment, dus voor gamen met een budget is het specwise wel een leuke keuze. De Corei3 is ook gewoon meer dan genoeg voor uw dochter. Wel een leuk prijsje :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Topicstarter
Thanks. Wat bedoel je precies met de kwaliteit? Bouw of specs?

• Vinand
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:41:
Thanks. Wat bedoel je precies met de kwaliteit? Bouw of specs?
De voorgaande sony e series hebben wisselvallige meningen ontvangen... Aan de ene kant veel problemen zoals de befaamde piep toon omdat de voeding te weinig voeding doorgaf aan het moederbord, en aan de andere kant dvd drives die snel stuk gingen en koelingen die matig op zijn best waren... Nog steeds is Sony beter dan bijvoorbeeld de G series van HP op het gebied van betrouwbaarheid...

Maar alsnog, dit gaat over de E series van een anderhalf/2 jaren terug... De E series van vandaag kunnen natuurlijk een wereld van verschil zijn. De case kwaliteit is bij Sony tenminste altijd goed in orde geweest. Ook is het keyboard en de touchpad wel in orde.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals bedankt. We zullen het zien, de laptop is vanmiddag aangeschaft en ik ben hem nu aan het installeren/updaten. So far so good.

• Vinand
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:42:
Nogmaals bedankt. We zullen het zien, de laptop is vanmiddag aangeschaft en ik ben hem nu aan het installeren/updaten. So far so good.
Laat ons anders weten hoe de laptop bevalt, we hebben flink informatie nodig over de Vaio e series. :)
Misschien kun je een review schrijven?

Verwijderd

De volgende plek is de juiste plek voor een dergelijke review: pricewatch: Sony Vaio SVE1511J1E

:P

Verwijderd

Topicstarter
Goed idee. Ik probeer de laptop nog een paar dagen uit en laat jullie in een review weten hoe ie bevalt.

• Vinand
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:01:
Goed idee. Ik probeer de laptop nog een paar dagen uit en laat jullie in een review weten hoe ie bevalt.
Top, ik ben benieuwd :)

Pagina: 1