Dit is misschien op het randje van wat hier thuis hoort, maar omdat ik me al dagen een ongeluk zoek, hoop ik dat er hier misschien iemand meekijkt die met hetzelfde bijltje gehakt heeft.
Ik zoek namelijk een redelijk lange (minimaal 35cm, inklapbaar) arm voor mijn monitor, die zonder moeite tussen landschap en portret mode kan draaien.
Ze bestaan volop, dat heb ik al gezien op ebay.com, maar die idioten vragen 80 dollar verzendkosten voor een armsteuntje van 20 dollar.
In Nederland zoiets trachten te kopen is al net zo belachelijk, 50 euro is zon beetje de goedkoopste, maar die kunnen niet draaien. Wil je die functie, dan kun je gerust 100 euro op tafel gooien..
Weet iemand misschien een fijne winkel die monitor armaturen verkoopt zonder je een oor aan te naaien?
Ik zoek namelijk een redelijk lange (minimaal 35cm, inklapbaar) arm voor mijn monitor, die zonder moeite tussen landschap en portret mode kan draaien.
Ze bestaan volop, dat heb ik al gezien op ebay.com, maar die idioten vragen 80 dollar verzendkosten voor een armsteuntje van 20 dollar.

Weet iemand misschien een fijne winkel die monitor armaturen verkoopt zonder je een oor aan te naaien?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 259669 op 07-10-2012 00:54 ]