Hallo,
Ik heb 3 dagen gelden een nieuwe pc gekocht, een Acer Predator G3620. Ik heb sinds gistermorgen problemen met het opstarten, het opstarten duurt ongeveer een uur. Als hij eemaal opgestart is werkt alles perfect. Ik heb 2 beeldschermen aangesloten (Een beeldscherm: HDMI in de pc en DVI op het scherm. Het andere scherm: DVI in de pc en VGA op het beeldscherm) misschien heeft dit er iets mee te maken.
Ik heb alle kabels uit de pc getrokken en erna opnieuw opgestart, nu deed hij het binnen 5 seconde (?). Kan iemand mij vertellen of er een andere manier is om mijn pc op te starten die niet langer duurt dan een uur en waarbij ik niet al mijn kabels hoef uit te trekken?
Mijn vraag is dus: waarom start mijn pc niet op zoals het hoort?
(SPECS)
Processor Intel Core i5
Processornummer 3470
Processorkernen Quad Core
Kloksnelheid 3200 MHz
Intern RAM-geheugen 8 GB
Type geheugen DIMM DDR3
RAM-geheugen uitbreidbaar
Maximaal RAM-geheugen 8 GB (8192 MB)
Geheugensloten totaal 4
Geheugen indeling 2x4 GB
Harde schijf
Opslagcapaciteit 1 TB
Type harde schijf SATA
Hardeschijfsnelheid 7200 rpm
Aantal schijven (intern) 1
Videokaart
Videokaartfamilie NVIDIA GeForce
Type videokaart NVIDIA GeForce GT 640
Videogeheugen 3072 MB
Ik ben nieuw op dit forum dus ik heb geen idee of mijn vraag hier in de goede categorie staat.
Ik heb 3 dagen gelden een nieuwe pc gekocht, een Acer Predator G3620. Ik heb sinds gistermorgen problemen met het opstarten, het opstarten duurt ongeveer een uur. Als hij eemaal opgestart is werkt alles perfect. Ik heb 2 beeldschermen aangesloten (Een beeldscherm: HDMI in de pc en DVI op het scherm. Het andere scherm: DVI in de pc en VGA op het beeldscherm) misschien heeft dit er iets mee te maken.
Ik heb alle kabels uit de pc getrokken en erna opnieuw opgestart, nu deed hij het binnen 5 seconde (?). Kan iemand mij vertellen of er een andere manier is om mijn pc op te starten die niet langer duurt dan een uur en waarbij ik niet al mijn kabels hoef uit te trekken?
Mijn vraag is dus: waarom start mijn pc niet op zoals het hoort?
(SPECS)
Processor Intel Core i5
Processornummer 3470
Processorkernen Quad Core
Kloksnelheid 3200 MHz
Intern RAM-geheugen 8 GB
Type geheugen DIMM DDR3
RAM-geheugen uitbreidbaar
Maximaal RAM-geheugen 8 GB (8192 MB)
Geheugensloten totaal 4
Geheugen indeling 2x4 GB
Harde schijf
Opslagcapaciteit 1 TB
Type harde schijf SATA
Hardeschijfsnelheid 7200 rpm
Aantal schijven (intern) 1
Videokaart
Videokaartfamilie NVIDIA GeForce
Type videokaart NVIDIA GeForce GT 640
Videogeheugen 3072 MB
Ik ben nieuw op dit forum dus ik heb geen idee of mijn vraag hier in de goede categorie staat.