Geachte,
Tweakers
Ik heb bij de tv al ongeveer 1 jaar deze pc staan:
1 Be quiet! Pure Power L7 300W
2 Enermax Apollish Red 80mm
1 Intel Core i3 2105
1 Intel DH67BLB3
1 Kingston ValueRam 4GB DDR3-1333 CL9 kit
1 MS-Tech MC-380
1 Optiarc AD-7260S Black
1 Samsung Spinpoint F4 EcoGreen 2TB
1 Scythe Big Shuriken
Nu heb ik de laatste tijd met deze pc heel veel problemen gehad.
Namelijk:
Op een gegeven moment kwam mijn moeder naar me toe dat de pc raar deed.
Ik ga kijken zie ik hem de hele tijd aan/uit gaan. (hij kwam net niet bij Windows opstarten)
Dus ik computer openmaken en de bios resetten.
Daarna deed hij het weer voor een paar uur, maar de volgende keer dat we hem aanzetten was het weer raak.
Dit keer zag je dat de pc aan stond maar je had geen beeld/muis/toetsenbord. (de lichtjes branden niet)
Dus ik heb de computer uitgezet, had op dat moment geen tijd om er naar te kijken.
De volgende dag zetten ik hem aan en toen deed hij het opeens weer, ik kreeg alleen een blauw scherm.
Dus dacht ik ga Windows 7 opnieuw installeren, dat ging allemaal goed.
Maar toen ik de drivers van mijn moederbord aan het installeren was deed opeens mijn beeldscherm/toetsenbord/muis het niet meer.
Een dag later zet ik hem weer aan en hij deed het weer, dus ik alle programma's installeren en hem weer netjes bij de tv in het kastje zetten.
Maar toen ik hem aanzetten had ik weer geen beeld, het was al laat dus ik dacht ik stop er mee voor vandaag.
De volgende dag deed hij het gewoon weer, voor de zekerheid liet ik hem eerst in de bios bij temperaturen een tijdje aan staan, zodat ik kon zien of hij niet te warm werd.
Na twee uur blijft hij op deze temperaturen staan:
°C
52 CPU
50 PCH
40 Memory
40 VR
Maar even later als ik weer kijk zie ik dat ik geen beeld meer heb.
En toen ging ik dit topic maken.
Nu is mijn vraag weten jullie waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
MVG,
Tom
Tweakers
Ik heb bij de tv al ongeveer 1 jaar deze pc staan:
1 Be quiet! Pure Power L7 300W
2 Enermax Apollish Red 80mm
1 Intel Core i3 2105
1 Intel DH67BLB3
1 Kingston ValueRam 4GB DDR3-1333 CL9 kit
1 MS-Tech MC-380
1 Optiarc AD-7260S Black
1 Samsung Spinpoint F4 EcoGreen 2TB
1 Scythe Big Shuriken
Nu heb ik de laatste tijd met deze pc heel veel problemen gehad.
Namelijk:
Op een gegeven moment kwam mijn moeder naar me toe dat de pc raar deed.
Ik ga kijken zie ik hem de hele tijd aan/uit gaan. (hij kwam net niet bij Windows opstarten)
Dus ik computer openmaken en de bios resetten.
Daarna deed hij het weer voor een paar uur, maar de volgende keer dat we hem aanzetten was het weer raak.
Dit keer zag je dat de pc aan stond maar je had geen beeld/muis/toetsenbord. (de lichtjes branden niet)
Dus ik heb de computer uitgezet, had op dat moment geen tijd om er naar te kijken.
De volgende dag zetten ik hem aan en toen deed hij het opeens weer, ik kreeg alleen een blauw scherm.
Dus dacht ik ga Windows 7 opnieuw installeren, dat ging allemaal goed.
Maar toen ik de drivers van mijn moederbord aan het installeren was deed opeens mijn beeldscherm/toetsenbord/muis het niet meer.
Een dag later zet ik hem weer aan en hij deed het weer, dus ik alle programma's installeren en hem weer netjes bij de tv in het kastje zetten.
Maar toen ik hem aanzetten had ik weer geen beeld, het was al laat dus ik dacht ik stop er mee voor vandaag.
De volgende dag deed hij het gewoon weer, voor de zekerheid liet ik hem eerst in de bios bij temperaturen een tijdje aan staan, zodat ik kon zien of hij niet te warm werd.
Na twee uur blijft hij op deze temperaturen staan:
°C
52 CPU
50 PCH
40 Memory
40 VR
Maar even later als ik weer kijk zie ik dat ik geen beeld meer heb.
En toen ging ik dit topic maken.
Nu is mijn vraag weten jullie waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
MVG,
Tom