Ik heb al tijden last van het volgende probleem als ik bezig ben op mijn PC krijg ik het volgende waarschuwings scherm te zien "Beeldscherm stuurprogramma reageert niet meer" de fout wordt hersteld maar het probleem is daarmee niet verholpen. Ik heb dit probleem nu met twee kaarten in twee verschillende PC's de eerste keer was met mijn oude PC en een GTX 275 ik heb een nieuwe kaart gekocht aangezien ik wel eens artifacts had ik dacht dat het beter was om gelijk een nieuwe kaart te nemen. Ik heb toen gekozen voor de Club1.5 D3 X GTX550 Ti R maar helaas zelfs met deze iedere keer de boodschap "Beeldscherm stuurprogramma reageert niet meer" ook nadat ik Windows 7 64bit opnieuw heb geinstalleerd, Aangezien mijn PC toch vervangen moest worden heb ik nieuwe onderdelen uitgezocht moederbord, CPU, geheugen, HD en voeding behalve een nieuwe videokaart aangezien ik die 2 maanden daarvoor al had gekozen. Na Windows 7 64bit geinstalleerd te hebben kreeg ik na een tijd weer last van "Beeldscherm stuurprogramma reageert niet meer" hierop weer Windows er opnieuw op etc etc. Binnen een maand weer problemen zelfs met minimale installatie denk even alleen games meer niet. Twee maanden geleden ben ik verder gaan kijken en heb toen uninstallers gevonden die de Nvidia drivers in zijn geheel weg haalt, dit werkte even.
Ik gebruik stuurprogramma 306.23 Firmware 70.26.28.00.31 Club1.5 D3 X GTX550 Ti R
Moederbord Pure Sapphire Black X58 (PB-CI7S41X58)
I7 960 @ 3,20 Ghz
G.Skill 24 GB DDR3-1333 Hex-Kit
OCZ ModXStream Pro 600W ATX2
Aangezien dat herinstallatie en verwijderen van het stuurprogramma niet werkt hebben jullie nog een idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik gebruik stuurprogramma 306.23 Firmware 70.26.28.00.31 Club1.5 D3 X GTX550 Ti R
Moederbord Pure Sapphire Black X58 (PB-CI7S41X58)
I7 960 @ 3,20 Ghz
G.Skill 24 GB DDR3-1333 Hex-Kit
OCZ ModXStream Pro 600W ATX2
Aangezien dat herinstallatie en verwijderen van het stuurprogramma niet werkt hebben jullie nog een idee hoe ik dit kan oplossen.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.