[android/feat] Suggesties Android App

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephyros
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:08
Ik lees het nieuws en de reviews e.d. op Tweakers dagelijks, zo niet vaker dan eenmaal per dag. Dit doe ik ook regelmatig via de app voor Android als ik geen pc tot mijn beschikking heb.

Wat me alleen opvalt is dat de reacties in de app op datum aflopend gestoord staat in plaats van oplopend zoals op de website zo is. Dat vind ik zonde want de meest nuttige reacties staan meestal bovenaan in mijn optiek (en anders worden ze vaak weggemod). Dus eigenlijk zou ik graag een optie willen zien dat je kan kiezen of je de reacties op of aflopend kan sorteren.

Daarnaast vind ik het erg jammer dat ik (wederom) bij de reacties de ratings niet kan zien. Ik gebruik dit systeem heel vaak om (als ik niet zoveel tijd heb) snel door te scrollen naar reacties die als 'informatief' staan gemarkeerd, dit omdat ze (meestal) iets bijdragen aan het nieuwsitem. Dat ik dit niet kan op mijn mobiel vind ik echt een gemis.

Bedankt voor het lezen, hopelijk is het mogelijk. Jullie zouden mij er in ieder geval blij mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:23
Thanks voor de suggestie. We kunnen nog een hoop verbeteren aan onze apps, wat we ook van plan zijn om te gaan doen. We weten nog niet precies hoe we het allemaal gaan aanpakken, maar het staat hoog op de verlanglijstjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:27
Misha schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:09:
Thanks voor de suggestie. We kunnen nog een hoop verbeteren aan onze apps, wat we ook van plan zijn om te gaan doen. We weten nog niet precies hoe we het allemaal gaan aanpakken, maar het staat hoog op de verlanglijstjes :)
Nou ik heb wel een dringend puntje van aanpak als suggestie;

Zorg er dan eindelijk eens voor dat de app op de iphone er niet meer uitknalt bij het openen van reacties.
Dat is gewoon zeer irritant omdat je dan de app opnieuw moet starten, het artikel zoeken en vervolgens nog eens in een lange lijst gaan zoeken om te kijken waar de betreffende reactie ook weer stond.

Dit zou in de laatste update al verholpen zijn, maar het tegendeel blijkt.
Het is nu wel stukken minder, t.o.v. de eerste en de tweede versie, maar 5 van de 10 keer gaat het nog steeds mis.

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Yes, we zijn van die bug op de hoogte en hebben al geprobeerd om het op te lossen. Op veel devices is het nu wel opgelost, maar om de een of andere reden werkt het op sommigen nog steeds niet. Erg vreemd. De oplossing gaat komen, duurt alleen nog wel eventjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:53

F.West98

Alweer 16 jaar hier

En nu men toch bezig is:
iPad app :)
Op de iPad werkt het nu niet goed, want je hebt een klein iPhone scherm, niet Retina versie (wel ipad3) dus ik zie nog minder dan op m'n mobiel. De site gebruiken doe ik nu, maar app zou beter zijn.
Oja en een android app met holo-theme O-)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
We hebben zelfs helemaal geen iPad app ;)

Dat mensen een iPhone app op een iPad installeren... :+

(Zonder dollen: daar moeten we in de toekomst ook naar gaan kijken. Heeft momenteel niet de prio overigens. Eerst onze huidige diensten goed maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Edit : Excuses, dit is een topic over de Android app haha!

[ Voor 71% gewijzigd door DennusB op 12-10-2012 23:36 ]

Owner of DBIT Consultancy

Pagina: 1