Brieven van duo altijd blanco

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hier een aardig vervelend probleem:

Om te mogen huren heb ik een bewijs van studiefinanciering nodig, dit is te downloaden via mijn duo bij de digitale post. Als ik echter een brief aanklik krijg ik 2 blanco pagina's te zien zonder ook maar enige informatie. Dit op alle producten van Apple. Op windows werkt het wel goed, maar ik zit er niet op te wachten om deze gegevens op school uit te printen.

Iemand soortgelijke ervaringen met de digitale post van duo en wellicht een oplossing?

Ik heb het geprobeerd via Os x op drie verschillende macs en via een iPad en iPhone. Allemaal blanco PDF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Zelfde probleem hier. Kan het op geen enkel Apple apparaat openen. Ik selecteer de tekst altijd en plak het in een ander programma, waardoor ik de brief zonder opmaak enigszins kan lezen. Ideaal is het niet en printbaar is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:40

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Al een ander programma geprobeerd?
Op de mac van mijn werk wel eens iets soortgelijks gehad. Alleen Adobe Acrobat toonde de PDF correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
download chrome en het is opgelost.
gebeurt ook op mijn MBA in safari

[ Voor 33% gewijzigd door Annoyingmouse op 06-10-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 13:40
Zoals kaassouffle aangeeft, PDF downloaden van Duo en openen met Adobe Reader X
http://get.adobe.com/nl/reader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Misschien kan je het ook met rechter muisknop en dan koppeling opslaan als. Zo doe ik het tenminste met alle pdf'jes op blackboard omdat ik anders ook gewoon een wit scherm te zien krijg. Heb een tijdje een plug-in voor firefox van volgens mij schubert gebruikt maar nu met gatekeeper werkt die niet echt meer dus doe ik alles nu rechter muisklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Pompi schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:46:
Misschien kan je het ook met rechter muisknop en dan koppeling opslaan als. Zo doe ik het tenminste met alle pdf'jes op blackboard omdat ik anders ook gewoon een wit scherm te zien krijg. Heb een tijdje een plug-in voor firefox van volgens mij schubert gebruikt maar nu met gatekeeper werkt die niet echt meer dus doe ik alles nu rechter muisklik
Bij mij werkt alles van Blackboard in Chrome. Zelfs met gatekeeper en de nieuwste versie van het os. Ook bij een studiegenoot van mij die altijd Safari gebruikt werkt het altijd gewoon. Vreemd dat het bij jullie niet werkt 8)7

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Pagina: 1