Toon posts:

Advies gevraagd in verband laptop aankoop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik ben nieuw hier en heb een vraagje voor jullie. Ik ben van plan om een laptop aan te kopen voornamelijk om op te gamen.(ik weet dat een kas effectiever is maar dit is geen optie).
Mijn budget is ongeveer 700 euro,ik ben al naar de winkel geweest en dude er zijn zoveel keuze's en verschillende grafische kaarten en wa ist allemaal :/ Zouden jullie mij een laptop kunnen aanraden? Ik neem aan dat jullie hier toch wel voldoende kennis over beschikken ;)

Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:42
Volgens mij sta je hier verkeerd, dit hoort in Laptop Aankoopadvies.

Maar om je verder te helpen, welke opties had je zelf al gezien ?
Wat zijn je eisen ? Wil je op full hd kunnen gamen, wat voor soort spellen speel je ?

Daarnaast denk ik sowieso niet dat je voor 700 euro een laptop hebt die fatsoenlijk spelletjes kan draaien, daar mag je toch op zn minst wel een Nvidia GT540M> of een AMD Radeon 5650> voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
diablo 3 , guildwars 2. dat soort games ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan een mod even mijn topic verplaatsen naar de juiste catagorie dan aub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:42
Diablo 3 heb ik zelf nog nooit gedraaid, Guild Wars 2 draait hier prima op medium/high @ 1280 x 720 op een Asus N53 met een i7 2630QM en een Nvidia Geforce GT540M, sowieso heeft mijn laptop geen moeite met games zolang ik op 1280 x 720 game. Vandaar de vraag op welke resolutie wil je gaan gamen ? Wil je alles op de hoogste instellingen gaan draaien ?