Toon posts:

[Testcase] Introduction Etienne

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Everybody

My name is Etienne. I live in Amsterdam and was born in Suriname. I recently (july 2012) bought an Olympus OM-D EM5 camera with a 45mm 1.8 and a 20 mm 1.7 lens. The reason why I joined this forum is because I want to improve my skills in photography. So I've read a lot but in the end it's the viewers opinion that counts. I hope you'll provide me with a lot of feedback.

1:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8169/8059149046_9df50dc82d_z.jpg
PA040161 by EtienneTSS, on Flickr

2:
"Studerende tiener"
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8451/8059185277_abae7b69ca_z.jpg
P9240083 by EtienneTSS, on Flickr

Regards
Etienne

P.S. Topic door mij opgeruimd en TS spreekt gewoon Nederlands
Nomad

[ Voor 48% gewijzigd door Nomad op 06-10-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

De eerste vind ik niet echt wat, het komt over als een wat saaie straat (gebeurd niets) in de herfst. De plaat is bovenal te donker.
De tweede vind ik wel geslaagd. De vrouw is net geen silhouet, je ziet net genoeg doortekening in het gezicht, prima gedaan. De keuze voor zwart/wit vind ik hier ook goed.
Hi Breinonline,
Bedankt voor de feedback. Heb je enig idee hoe die eerste foto interessanter kan worden? Het is bij mij om de hoek dus mogelijkheden zat om aanbevelingen uit te proberen. Licht, mensen, actie ??? Heb je tips?
Etienne
Even in dit topic zodat anderen ook mee kunnen lezen. Allereerst is de foto te donker, kijk maar naar het histogram. De horizon ligt zodanig dat de foto gemakkelijk wegkijkt maar ik denk dat deze daardoor ook niet zo spannend is. Probeer eens een iets andere kadering zodat de horizon op een andere hoogte zit. Verder zou ik graag wat in beeld zien, een voetganger of een fietser. Maakt eigenlijk niet uit wat maar nu lijkt het echt een verlaten weg en daar ben ik snel op uitgekeken.

[ Voor 54% gewijzigd door breinonline op 06-10-2012 21:15 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini