Slim om een alienware m17x hd 7970m aan te schaffen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• longloi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-07-2020
Ik ben verplan om een game laptop aan te schaffen, hierop wil ik alle games kunnen afspelen zonder enige lag. Bij alienware is nu een actie 10% korting op alle alienware laptops/desktops.
Is het slim om €1590,- euro te besteden voor een laptop met amd hd 7970m, omdat de grafische kaart nu
al een tijdje uit is en er geruchten rondgaan dat amd in februarie hun nieuwe series 8*** gaat uitbrengen?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen om te besluiten, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterThePirate
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik zou niet wachten op de 8 serie.
Het duurt altijd nog even voordat er laptops beschikbaar zijn met de nieuwe serie.
En als je nu op de 8 gaat wachten, kan je dan ook weer op de 9 gaan wachten.
Als je een gamelaptop wilt moet je deze gewoon kopen en de 7970 kan echt nog wel een tijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:59
Ja wel slim, maar alleen mits het met de kortingen van darkstone werkt (Dell Waardebonnen Topic - Deel 2) want dat scheelt ook nog een hoop :)

[ Voor 23% gewijzigd door Nilsepils op 06-10-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-06 13:14
Ik heb gehoord dat de opvolgers van AMD 7000 reeks niet alleen vele malen sneller zullen (in verhouding met voorgaande prestatiewinsten per generatie) maar ook nog eens goedkoper. Dit zijn geruchten die van een specsheet komen van de 8850 en 8870. Als deze geruchten waar zijn misschien wel wachten. Maar als je nu een gamelaptop nodig hebt, waarom niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Elazz schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:04:
Ik heb gehoord dat de opvolgers van AMD 7000 reeks niet alleen vele malen sneller zullen (in verhouding met voorgaande prestatiewinsten per generatie) maar ook nog eens goedkoper. Dit zijn geruchten die van een specsheet komen van de 8850 en 8870. Als deze geruchten waar zijn misschien wel wachten. Maar als je nu een gamelaptop nodig hebt, waarom niet
Ehh ja. En jij denkt dat dat op een laptop, waar je dus geen vrije componentkeuze hebt, een groot verschil gaat maken? Ik denk dat je dat als consument niet eens gaat merken.

Nu de M17x kopen? Nee, een half jaar terug. Dan had je die laptop al een half jaar in bezit kunnen hebben. Al 2 jaar is er geen andere keuze dan de M17x in het segment, en ik verwacht niet dat dat binnenkort gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Ik heb de M17x en als gamer kan ik zeggen dat het dat doet waar hij voor bedoelt is dus mocht je echt het willen kopen: Hij is zijn geld waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:30
Anoniem: 323791 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:06:
Ik heb de M17x en als gamer kan ik zeggen dat het dat doet waar hij voor bedoelt is dus mocht je echt het willen kopen: Hij is zijn geld waard!
Het is inderdaad een super laptop. Maar binnenkort is de hardware gewoon verouderd je kan nu beter wachten op de volgende generatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De volgende generatie krijgt ook weer hardware die binnen de kortste keren verouderd is. Dat argument slaat nergens op. Haswell komt pas over een maand of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

tja als je wilt wachten kun je blijven wachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• longloi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-07-2020
Bedankt allemaal voor de reacties, ik heb besloten om even te wachten tot eind oktober vanwege windows 8 ( dan hoef ik dat niet te upgraden, luiheid ) en omdat eind oktober gtx 675 mx uitkomt wil ik afwachten hoe goed deze kaart is en welke prijs eraan zit.

in iedergeval bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1349165915.png

nieuws: Nvidia introduceert GTX 670MX en GTX 675MX voor notebooks

Waarom zou je daarop wachten? Immers is de HD 7970m sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

tja de 7970M is nog steeds beste ati verkrijgbaar.
Pagina: 1