Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKuiper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-06 13:54
Wat een week!

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik met een team van 4 mensen op een externe locatie een project doen van minimaal 1 jaar. Mij lijkt het handig dat we allemaal een telefoon van de zaak krijgen want het nodige (interne)bel werk zal moeten worden verricht. Ik wil een voorstel maken voor mijn baas. Er zijn wel "ondernemers bundels" maar ze weten het goed vaag te houden. Ik heb Vodafone gebeld en die raden het volgende aan:
Per persoon een Nokia Lumia 900 met 375min + 1Gb data en daarnaast 4x onderling bellen. Dit zou dan 55 euro p.p.p.m moeten kosten voor 1 jaar. In totaal dus 220euro per maand voor een pool van 1500min + 4GB data, 4x Lumia 900, onderling ongelimiteerd bellen.

Een ander alternatief lijkt me simyo blackberry (20,- p.p.p.m) en dan los 4 blackberries kopen.

Wie kan mij adviseren? :o

- The one and only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:10

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zou dit ook niet iets voor jullie zijn?
Wat is Friends & Family?

T-Mobile Friends & Family is een Voordeelbundel waarmee jij en 5 anderen met een T-Mobile telefoonnummer en 1 vaste lijn, kunnen genieten van bijna onbeperkt bellen en sms'en naar elkaar. 1 Family-lid betaalt een vast bedrag per maand; de overige Family-leden betalen niets.
http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/friends-family

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:42
Wat vaak ook werkt is een GSMbox met een SIM (of meerdere) in een zelfde abbonement waarbij je gratis naar elkaar kunt bellen.
Op deze manier kan ik altijd met collega's op kantoor gratis en intern bellen.

Het kan nog mooier maar dan zul je een andere PBX moeten nemen.
Ik kan zelfs zien of iemand in gesprek is met mobiel of vaste toestel en een notificatie krijgen wanneer diegene klaar is met bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKuiper
tlpeter schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:21:
Wat vaak ook werkt is een GSMbox met een SIM (of meerdere) in een zelfde abbonement waarbij je gratis naar elkaar kunt bellen.
Op deze manier kan ik altijd met collega's op kantoor gratis en intern bellen.

Het kan nog mooier maar dan zul je een andere PBX moeten nemen.
Ik kan zelfs zien of iemand in gesprek is met mobiel of vaste toestel en een notificatie krijgen wanneer diegene klaar is met bellen :)
tweaker niveau.. ik weet niet hoe happerig de baas hier op is, maar ik zal dit eens rustig doornemen :)

- The one and only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-07 16:09
waarom zo'n dure telefoon? Ik heb zelf bij een grote zakelijke provider gewerkt, en ik kan je echt zeggen. De toestellen zoals de Nokia C2 etc zijn een stuk betere optie. Goedkoper, en gewoon toch stabieler.

Je zou anders een keer Intercity Zakelijk kunnen proberen (m'n oude werkgever), redelijk goede abo's en genoeg opties.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKuiper
Ik ga dat even bekijken lanerios. Ik wil wel graag email en whatsapp beschikbaar hebben op de toestellen. Veel bellen zal wel meevallen.

- The one and only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-07 16:09
email en whatsapp, dan zou ik inderdaad toch neigen naar android of inderdaad windows toestellen. Voor een projectje van een jaar zijn Iphones gewoon te duur.
Blackberry is te doen ook nog, en Inter heeft volgens mij nu een actie met BB? Weet het niet 100% zeker.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1