Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede LCD TV van ongeveer 22 inch om mee te gamen?

Pagina: 1
Acties:

• Darkblaster
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik zoek naar een goede LCD TV met een beeldformaat van rond de 22 inch om mee te gamen met mijn PS3. Het moet echt een TV zijn aangezien ik er graag geluid bij wil hebben en het ook gebruik om televisie mee te kijken.

Het mag duidelijk zijn dat er genoeg keuze is op dit gebied. Ik wil echter geen tv met een merkbare input lag. Ik heb dit eerder ervaren bij diverse mensen die een Wii hebben staan, en ook al went het vrij snel, ik wil die input lag liever vermijden.

Bij de Pricewatch wordt ook altijd de response time aangegeven van de betreffende TV. Is dit een goede indicator? Ik heb het idee van niet, maar waar moet ik dan wel op letten?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:55

FeaR

In GoT we trust

Darkblaster schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:08:
Bij de Pricewatch wordt ook altijd de response time aangegeven van de betreffende TV. Is dit een goede indicator? Ik heb het idee van niet, maar waar moet ik dan wel op letten?
Responsetijd zegt inderdaad niets over de eventuele inputlag van een scherm. Genoeg TV's die 2 ms opgegeven responsetijd hebben maar toch tientallen zo niet honderdnogwat ms inputlag hebben. Nadeel is dat eigenlijk geen één fabrikant de inputlag opgeeft, vandaar dat het ook niet in de PW staat vermeld. Enige wat je kan doen is eerst wat merken en types binnen budget opzoeken en dan gericht zoeken naar de inputlag van dat scherm. Maar zoals je zelf al het idee had hangen die twee niet samen.

Tevens verhuis is het topic even naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het om een aankoopadvies gaat :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Kun je misschien beter kijken naar een monitor/televisie. Die zijn een stuk goedkoper en de input lag op die dingen is vaak ook erg laag.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

pricewatch: Sony PlayStation 3 3D Display Zwart

Is dan wel 24 inch, maar is een officieel scherm van Sony voor de PS3. Die zou bijna geen inputlag moeten hebben.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Darkblaster
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
monitor/televisie? naar mijn weten zijn dat twee verschillende dingen, maar waarschijnlijk heb ik het wel fout :P

die 24 inch sony TV ziet er prima uit, inmiddels zoek ik namelijk ook naar een iets groter formaat ;) hierbij kan je denken aan 24-25 inch. ik zal die 3D display zeker in de afweging meenemen, bedankt!