samsung printer niet te installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc2003
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-06 12:42
een probleem , volgende is gaande

mijn oude samsung all in one printer heb ik vervangen door een nieuwer type, bij apparaten beheer word de printer wel gezien (echter als overig apparaat omdat ik de drivers niet krijg geïnstalleerd) maar via de installatie van de cd word de printer niet herkend

wat heb ik reeds gedaan ?

-oude printer gedeinstalleerd
-opnieuw opgestart
-nieuw printer handmatig verwezen naar drivers op de cd , hierop ziet hij geen drivers
-ati moederbord van asus geupdate met nieuwste drivers
-andere usb poort
-kabel vervangen

allemaal geen oplossing

de printer krijg ik wel geïnstalleerd op mijn laptop. deze geeft geen problemen , het ligt dus niet aan de printer

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 13:24
Wat voor OS gebruik je? Wel eerst de software geïnstalleerd voordat je de printer aansloot? Of was dat bij deze printer niet nodig?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc2003
Rupie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:33:
Wat voor OS gebruik je? Wel eerst de software geïnstalleerd voordat je de printer aansloot? Of was dat bij deze printer niet nodig?
windows 7 32 bit , bij deze printer moet de usb aangesloten zijn anders werkt het niet . hij zoekt hem namelijk zelf middels de cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-07 15:38
Dan zou ik eerst eens proberen die CD eruit te laten en windows de drivers online te laten zoeken.

Ook een bezoekje aan de samsung site voor nieuwe driver gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc2003
MEN-O schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:41:
Dan zou ik eerst eens proberen die CD eruit te laten en windows de drivers online te laten zoeken.

Ook een bezoekje aan de samsung site voor nieuwe driver gedaan ?
we hebben samsung al gebeld, helaas geen oplossing

lijkt wel of de usb driver van het moederbord moeilijk doet of dat er nog in het register oude samsung software aanwezig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-07 15:38
Had eroverheen gelezen dat je al een Samsung printer had, idd dan kan de oude software weleens tegenwerken.

download driver sweeper oid eens en haal alle meuk eraf.
Pagina: 1