Update nieuw wenslijstje
Een vriend van me wil een nieuwe gamepc kopen. Ik heb wat rondgeneusd op het forum en mijn eigen kennis wat gebruikt om een pc in elkaar te flansen (ik heb zelf 2 weken gelede een topic gemaakt dus heb daar ook wad ideeën uit gehaald). Maar heb geen idee of het wel een goede configuratie is. Hieronder heb ik gezet wat hij er wil mee doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, natuurlijk ook het normale zoals filmpjes kijken en dergelijke.
Hij zou BF3 vloeiend moeten spelen maar ook naar de toekomst gericht guild wars 2 en de nieuwere spelletjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max €850
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, enkel muis en toestenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige pc met case enzo bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee het moet gewoon goed draaien.
Ik heb de goedkoopste kast gevonden die usb3 gebruikte dus, de kas moet gewoon goedkoop zijn. Het is vooral de grafische kaart en de koeling (heb ik momenteel niet) waar ik niet zeker van ben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, maakt niet uit
Bedankt!
Een vriend van me wil een nieuwe gamepc kopen. Ik heb wat rondgeneusd op het forum en mijn eigen kennis wat gebruikt om een pc in elkaar te flansen (ik heb zelf 2 weken gelede een topic gemaakt dus heb daar ook wad ideeën uit gehaald). Maar heb geen idee of het wel een goede configuratie is. Hieronder heb ik gezet wat hij er wil mee doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, natuurlijk ook het normale zoals filmpjes kijken en dergelijke.
Hij zou BF3 vloeiend moeten spelen maar ook naar de toekomst gericht guild wars 2 en de nieuwere spelletjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max €850
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, enkel muis en toestenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige pc met case enzo bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee het moet gewoon goed draaien.
Ik heb de goedkoopste kast gevonden die usb3 gebruikte dus, de kas moet gewoon goedkoop zijn. Het is vooral de grafische kaart en de koeling (heb ik momenteel niet) waar ik niet zeker van ben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, maakt niet uit
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 67,- | € 67,- |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,82 | € 14,82 |
| 1 | Antec One | € 47,79 | € 47,79 |
| 1 | Scythe Mugen 3 Rev. B | € 35,70 | € 35,70 |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,90 | € 167,90 |
| 1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 289,49 | € 289,49 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 87,12 | € 87,12 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 36,90 | € 36,90 |
| 1 | Asrock B75 Pro3-M | € 60,19 | € 60,19 |