sdk16420 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:20:
[...]
Ik vindt het prima als reacties met onderbouwing: 'Windows phone is top, want dit en dat is goed' hoog staan, het gaat tenslotte over WP in het artikel, maar
niemand heeft er wat aan als user276478 aangeeft volgende maand een nieuwe telefoon te kopen.
Ja maar dit is wel het gevolg van een commentaar systeem gebacked met een user-moderated systeem. Mensen willen hun ei kwijt, of het fipo is of niet. Mensen delen graag dit soort spul (kijk maar naar Facebook/Twitter, of nujij.nl ofzo) en andere mensen vinden het leuk om te lezen.
Nee, niemand heeft er wat aan, maar jij maakt nu allemaal aannames, o.a. dat dit windows phone fans moeten zijn. Strikt gezien is het wel ontopic, en hier op het forum maken we ook vaak genoeg mee dat iemand een persoonlijk verhaal ergens over deelt. "Interessant, ben er erg benieuwd naar of het werkt". Voegt ook niets toe en heeft
niemand wat aan. Maar volgens mij is het niet aan Tweakers om te moderaten op de basis dat mensen er wat aan hebben.
Dan blijft mijn vraag staan: wat zou jij dan een oplossing vinden? Dit hard weg te midden? En waarom vind je de opmerking van Claude dan wel on-topic?
Overigens, dit soort dingen worden vanzelf rechtgetrokken: het aantal Windows Phone fans op het forum zijn schaars, en degenen van die groep, die zich laten meetrekken met eventueel fanboy-achtige posts zijn nog verder in de minderheid.
[
Voor 8% gewijzigd door
LiquidT_NL op 05-10-2012 13:28
]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.