It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Ik heb er een update bijgezet hoewel er dus nog steeds geen 100 procent bevestiging is vanuit Microsoft: nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8 op 29 oktober - update
Akkoord, er staat idd nergens zwart op wit dat ze de Surface dan gaan verkopen. MS hint er echter wel sterk naar volgens Foley. Die stores gaan op de 26e open en als je dan naar de pagina van die store surft krijg je een 'sneek peek' voorgeschoteld van een Surface tablet. Lijkt me een sterk teken dat ze dan niet toevallig een dag na de presentatie van de surface die winkels openen.
Maar voor een nieuwssite is het natuurlijk beter om een sterk gerucht niet als feit te brengen. In ieder geval dank voor het plaatsen van de update.
Maar voor een nieuwssite is het natuurlijk beter om een sterk gerucht niet als feit te brengen. In ieder geval dank voor het plaatsen van de update.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher