Ik heb een Acer Aspire 5610, en sinds kort heb ik een probleem mee. De beeldscherm blijft zwart na het opstarten. Als eerst was de probleem dat spatie toets niet werkte. Ik heb toen toetsenbord eruit gehaald en schoon gemaakt. En toen ik hem weer opstartte werkte de beeldscherm gewoon normaal en de spatie toets werkte ook. Maar toen ging de laptop op slaapstand omdat hij niet op accu was aangesloten. Op ene of andere manier ging die ook uit. Toen ik hem weer op stroom had aangesloten en weer aan deed. Toen deed de beeldscherm het niet meer.
Ik heb toen alles nagecheckt of er misschien een kabel los zit, alles was goed. Ik heb de laptop ook op externe scherm aangesloten. Toen bleef de scherm ook zwart. Ik heb beetje Gegoogeld wat nu precies de probleem is. Ik lees verhalen dat misschien de videochip kapot is gegaan ofzo? Videochip is toch geslodderd aan de moederbord en die kan ik niet zomaar vervangen? Weet iemand een oplossing voor deze probleem ?
Groetjes .
Ik heb toen alles nagecheckt of er misschien een kabel los zit, alles was goed. Ik heb de laptop ook op externe scherm aangesloten. Toen bleef de scherm ook zwart. Ik heb beetje Gegoogeld wat nu precies de probleem is. Ik lees verhalen dat misschien de videochip kapot is gegaan ofzo? Videochip is toch geslodderd aan de moederbord en die kan ik niet zomaar vervangen? Weet iemand een oplossing voor deze probleem ?
Groetjes .