Internet op school

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-10 16:03
Hallo,

Ik zag en hoorde dat het mogelijk was om games te spelen op school, ik zag onder andere GW2.
Heeft iemand enig idee hoe het moet? ik hoorde iets met sockscap en yourfreedom?
Iemand heeft mij ook verteld dat het simpelweg met Spotflux kon, alleen daarmee krijg je foutmeldingen als je in game wilt gaan, je kan daarmee wel op alle sites enz.

Alvast bedankt

Gr, Bas

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Op school moet je leren ipv spelletjes spelen en als je leert dan snap je die programma's dan ook ;)

• bazzer
Ik heb vaakgenoeg 2uur tussenuur of iets, dus dan is het best mogelijk om even te ontspannen :)

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het school netwerk houd gamen niet voor niks tegen ga huiswerk maken bijv en thuis gamen :>

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:04

Rmg

Waarschijnlijk krijg je hier een slotje op omdat het omzeilen van de beveiliging van je school niet mag.

Wil je het echt weten moet je gewoon ff 1 van je scholieren aantikken joh, krijg je het vast wel te horen ;)

Op het mbo ( 10 jaar geleden ) heeft me dat nog een week schorsing opgeleverd omdat ik zat te MSN'en terwijl dat absoluut niet mogelijk was volgens de systeembeheerder. Ze wouden me ook nog een jaar van het schoolnetwerk bannen. Maar toen ze zich bedachten dat het een MBO ICT opleiding was leek ze dat toch niet handig voor de rest van m'n 'studie' :+

• bazzer
Okee bedankt iniedergeval, zal wel even iemand vragen in school ;)

Dan mag dit topic bij deze dicht.

Verwijderd

bazzer schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:17:
Okee bedankt iniedergeval, zal wel even iemand vragen in school ;)

Dan mag dit topic bij deze dicht.
Download VPN Direct, maak een account aan en je kunt gamen.

• bazzer
Krijg een foutmelding met connecten.. of moet ik met een Nederlandse server connecten? Dat is alleen premium..

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Leg de vraag maar lekker bij de netwerkbeheerder van je school neer. :+

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Omzeilen van beveiligingen is niet de bedoeling op GoT.
Dit topic gaat dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.