Beste tweakers,
Om te beginnen had ik geen idee waar ik dit het beste kon plaatsen, en heb hier voor gekozen.
Wij willen graag onze sporthal/volleybalvereniging wat toffer maken.
Nou hadden we laatst het idee om een twitter feed op onze schermen te zetten.
We hebben in de sporthal 3 schermen via een laptop aangestuurd en daar draait momenteel een powerpoint op.
Best wel basic. Maar effectief met welke kleedkamer voor wie is bedoeld. En voor de sponsors en dergelijk.
Nou leek het of tof om onder aan in het scherm een twitter feed te hebben. Een soort scrolling text bar.
En wat doe je dan ? GOOGLE,, maar nee,, ik kan niet echt iets vinden.
Het zou kunnen liggen aan mijn zoektermen maar zo als in de titel heb ik de benamingen geprobeerd.
Wie o wie kan mij hier mee op weg helpen.
Om te beginnen had ik geen idee waar ik dit het beste kon plaatsen, en heb hier voor gekozen.
Wij willen graag onze sporthal/volleybalvereniging wat toffer maken.
Nou hadden we laatst het idee om een twitter feed op onze schermen te zetten.
We hebben in de sporthal 3 schermen via een laptop aangestuurd en daar draait momenteel een powerpoint op.
Best wel basic. Maar effectief met welke kleedkamer voor wie is bedoeld. En voor de sponsors en dergelijk.
Nou leek het of tof om onder aan in het scherm een twitter feed te hebben. Een soort scrolling text bar.
En wat doe je dan ? GOOGLE,, maar nee,, ik kan niet echt iets vinden.
Het zou kunnen liggen aan mijn zoektermen maar zo als in de titel heb ik de benamingen geprobeerd.
Wie o wie kan mij hier mee op weg helpen.