Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zelf heb ik het gister geprobeerd met de TP-Link TL1043DR en de Kpn experiabox, maar helaas kan dit niet omdat de experiabox dit niet ondersteund
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je "netwerkkabel" via het lichtnet, heb je ook veel minder last van verlies kwa snelheid.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Top thanks, ga hier even naar kijken.ChrissieOne schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:31:
Natuurlijk, dit is te doen door WDS, maar de routers moeten het wel beide ondersteunen.
Zelf heb ik het gister geprobeerd met de TP-Link TL1043DR en de Kpn experiabox, maar helaas kan dit niet omdat de experiabox dit niet ondersteund
Ja kán, ware het niet dat het uiteindelijk de bedoeling is dat het signaal weer verdeeld word via een hub.Fiber schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:34:
Met een wifi duimpje en een lange USB kabel aan je computer ben je er wellicht ook al...
Ik heb dat geprobeerd met een weliswaar goedkoop setje adapters en was niet te spreken over de snelheid. Wil het dus op deze manier proberenDutchCrownNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:36:
Is een netwerk powerline adapter niets voor je ?
Je "netwerkkabel" via het lichtnet, heb je ook veel minder last van verlies kwa snelheid.
[ Voor 47% gewijzigd door MrKikker op 05-10-2012 07:45 ]
Dan krijg je dus:
Wireless Router ~~~[WiFi]~~~> TL-WR702N (Client Mode) ---[UTP]---> PC/Switch.
[ Voor 55% gewijzigd door donny007 op 05-10-2012 09:23 ]
/dev/null
Thanks voor jullie reacties iig, weet wat de mogelijkheden zijn!