Battlefield 3 Premium vs Battlefield 3 Premium Edition

Pagina: 1
Acties:
  • 722 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418166

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wou voor morgen nog Battlefield 3 halen en geef de voorkeur aan Battlefield 3 met de uitbreidingspakketen op cd/dvd. Dus niet die digitale versie. Moet ik dan Battlefield 3 Premium of Battlefield 3 Premium Edition kopen. Ik dacht zelf premium edition omdat die later uit is gekomen en duurder is. Maar als ik dan bepaalde sites de beschrijving bij het spel lees, word de indruk gewekt dat beide versies met digitale uitbreidingspakketten werken.

Ik hoor graag van jullie,

Alvast bedankt voor de moeite,
Inpenetrables

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Premium is premium. Heb je misschien linkjes?

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Premium: pricewatch: Battlefield 3 Premium, PC
Premium edition: pricewatch: Battlefield 3 Premium Edition, PC

Beiden hebben een toch wel heel andere voorkant en waarom is de ene duurder dan de ander en heeft de een een veel latere release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Premium editie is BF3 + premium. Premium is gewoon de DLC.
Er is ook zoiets als google weet je...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DanielWW2 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:42:
Premium editie is BF3 + premium. Premium is gewoon de DLC.
Er is ook zoiets als google weet je...
Prutser. Kijk dan eens naar mijn tweede bericht en verklaar dat. Aan zulke reacties heeft niemand wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:04
Premium is alleen het uitbreidings pakket, de premium edition zal BF3 (welke je sowieso moet hebben) + premium uitbreiding zijn. Al zal het premium gedeelte denk ik niet op DVD staan maar gewoon in Origin geactiveerd en gedownload moeten worden (denk ik).

edit: DanielWW2 legt het gewoon normaal uit hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door mach2 op 04-10-2012 20:46 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Anoniem: 418166 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:43:
[...]

Prutser. Kijk dan eens naar mijn tweede bericht en verklaar dat. Aan zulke reacties heeft niemand wat.
Prutser, ik leg net gewoon uit wat het verschil is. Lekker dankbaar zijn we weer hoor...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DanielWW2 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:45:
[...]

Prutser, ik leg net gewoon uit wat het verschil is. Lekker dankbaar zijn we weer hoor...
Mij werd het gewoon niet duidelijk. Waar staat DLC voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Dit kun je ook googelen, hé. En iemand prutser noemen die het CORRECTE antwoord geeft is wel erg dom. Kan wel een slotje op.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Anoniem: 418166 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:47:
[...]

Mij werd het gewoon niet duidelijk. Waar staat DLC voor?
DownLoadable Content. Dat zijn dus de uitbreidingen.
https://www.google.nl/sea...official&client=firefox-a

Eerste hit heeft al het antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
2e. Wikipedia heeft voorrang. Toch bedankt voor de hulp. Mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-07 23:25
Geef dan geen antwoord, laat hem lekker aanmodderen.
Als iets Googlen al te moeilijk is. (+ ondankbaar zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heilige joop voegt zich ook in het gesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
Anoniem: 418166 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:51:
Heilige joop voegt zich ook in het gesprek
Ik weet niet waar je dat heilige vandaan haalt, ben toch echt atheïst.
Je mag blij zijn dat mensen de moeite nemen om zo'n stomme te Google'n vraag gaan beantwoorden.
Om een behulpzaam iemand dan prutser te noemen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet niet waar je dat heilige vandaan haalt, ben toch echt atheïst.
Je mag blij zijn dat mensen de moeite nemen om zo'n stomme te Google'n vraag gaan beantwoorden.
Om een behulpzaam iemand dan prutser te noemen. :F
Laat ik op deze reply maar niet ingaan dan blijven we tot sint juttemis woordwisselingen houden.
Zie bericht dat geplaatst is op donderdag 04 oktober 2012 20:49. Hierin gaf ik mijn ongelijk toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
Laat ik op deze reply maar niet ingaan dan blijven we sint juttemis woordwisselingen houden.
Zie bericht dat geplaatst is op donderdag 04 oktober 2012 20:49. Hierin gaf ik mijn ongelijk toe.
Kwestie van seconden, het gaat mij erom dat DanielWW2 geen antwoord hoeft te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Nou, mooi dat een en ander duidelijk is.

En je kunt toch beter de digitale editie kopen, want als je 'm vanaf DVD installeert kun je vervolgens een paar gig aan patches downloaden. Ik weet overigens niet of de digitale versie direct gepatcht geïnstalleerd wordt, maar DVD heeft verder geen voordelen.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 16:19

Pykow

Angelo OTR

Anoniem: 418166 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:35:
Beste mensen,

Ik wou voor morgen nog Battlefield 3 halen en geef de voorkeur aan Battlefield 3 met de uitbreidingspakketen op cd/dvd. Dus niet die digitale versie. Moet ik dan Battlefield 3 Premium of Battlefield 3 Premium Edition kopen. Ik dacht zelf premium edition omdat die later uit is gekomen en duurder is. Maar als ik dan bepaalde sites de beschrijving bij het spel lees, word de indruk gewekt dat beide versies met digitale uitbreidingspakketten werken.

Ik hoor graag van jullie,

Alvast bedankt voor de moeite,
Inpenetrables
Simpel. voor Battlefield premium krijg je een premium account als je dus al Battlefield 3 in bezit hebt.
Battlefield premium editie is de Game battlefield 3 zelf met een premium account en je krijgt nog eens de basis unlocks zodat je gelijk mee kan gaan met de strijd.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CodeCaster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:10:
Nou, mooi dat een en ander duidelijk is.

En je kunt toch beter de digitale editie kopen, want als je 'm vanaf DVD installeert kun je vervolgens een paar gig aan patches downloaden. Ik weet overigens niet of de digitale versie direct gepatcht geïnstalleerd wordt, maar DVD heeft verder geen voordelen.
Maar dit zou dan betekenen dat ik als niet battlefield bezitter met beide versies niet aan jouw advies voldoe.
Ik moet zowieso BF3 nog aanschaffen en als ik dan BF3 special edition aanschaf krijg ik een cd met bf en de uitbreidingsinvesteringen digitaal, niet waar?

Hoe zie jij het voor je als ik de uitbreidingspakketten wil om dan aan een digitale versie van BF te komen

Edit: Ik heb overigens het liefste toch nog een doosje met cd in huis. Oude gewoonte

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 418166 op 05-10-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je eigen inzet is erg karig en volgens mij heb je al antwoord.

Daarnaast wil ik er nog wel even aan toevoegen dat je best vriendelijk mag wezen tegen degenen die je proberen te helpen. Had ik dit topic eerder gezien dan was het per direct dichtgegaan met of zonder antwoord.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.