Hdmi switch problemen

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:49

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Goed....nieuw huis ---> aanpassing bekabeling + toevoeging beamer = hoofdpijn :P

Wij hebben een marantz sr5004, aangesloten op een phillips lcd (type geen idee).
Randapparatuur: AcRyan, onkyo bluray, humaxx hd tv, ps3.

De humaxx staat direct op de tv voor het beeld en met optische kabel op de receiver.
De bluray, ps3 en ac ryan zitten op de receiver en receiver out gaat naar de tv.

Nu heb ik een beamer aangeschaft en had dus een hdmi switch nodig om te wissel receiver out ---> tv of beamer.

Vanmiddag aangesloten en geen signaal door de switch (ja switch 1 is aangesloten en geselecteerd :P).
receiver out ---> tv werkt ook gewoon goed.
In mn oude huis staat een pc aangesloten op een phillips tv met hdmi. Zet ik de switch daar tussen geen probleem.
In mijn moeder haar huis als ik de ps3 --> samsung tv hdmi koppeling voorzie van de switch geen probleem.
De switch werk in iedergeval.
Waar kan het aanliggen?

Tevens als ik de ps3 aanzet in mijn nieuwe huis (ps3 --> receiver--> lcd tv) geeft de tv de melding "niet ondersteund video signaal". De tv is een 1080p full hd scherm en de ps3 staat op automatisch alle resoluties ingesteld.

Klote is dat ik nog niet alles kan uitproberen omdat ik nog niet over ben en alles dus 10min rijden van elkaar staat. Dus ik moet systematisch te werk gaan om een hoop extra moeite/ tijd te besparen.(meestal zo ;) )

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:49

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Nu las ik net dat je een hdmi switch gebruikt als je meerdere bronnen hebt en 1 tv.
En een splitter als je 1 bron hebt en meerdere tv's (en/of beamer).

Denk ik dan te simpel dat een switch ook gewoon gebruikt moet kunnen worden ?!?!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS