Hoe kan ik een thread volgen op nieuwe posts?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik hoop dat ik hier in het juiste subforum zit, anders hoor ik het graag.

Ik ben al vrij lang actief op Tweakers, maar vooral met lezen. Nu heb ik voornamelijk het probleem dat als ik ergens gepost heb, om het draadje terug te vinden. Meestal maak ik er een favorite van, maar dan moet ik iedere keer pollen of er iets nieuws is. Bij andere fora kun je aangeven dat je direct een mail krijgt of iets dergelijks, maar hier kan ik dat niet terugvinden. Toch zijn er genoeg gebruikers die nagenoeg direct reageren. Deze krijgen dus op een of andere manier een reminder.

Hoe doe je dat op tweakers? Ik heb al behoorlijk wat gezocht, maar kan het zo niet vinden, helaas.

EDIT: Oh ja, en dan bedoel ik als er iemand gereageerd heeft op een review, niet op het forum. Daarvan weet ik inmiddels dat het gaat met bookmarks, maar deze optie heb je niet bij reviews.

B.v.d.
Ron

[ Voor 12% gewijzigd door ronh op 04-10-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

RSS reader?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:00

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Via https://secure.tweakers.net/my.tnet/notification kun je bij eigen reviews notificaties krijgen als er op gereageerd wordt. Bij andermans reviews is een dergelijke mogelijkheid er niet, ook niet via rss.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Bij andermans reviews is een dergelijke mogelijkheid er niet, ook niet via rss.
Daar was ik al bang voor, jammer. Verklaard wel waarom de reviewer zo snel reageerde! :)
Dan moeten we maar blijven pollen of er een nieuwe reactie is.

[ Voor 6% gewijzigd door ronh op 05-10-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Pin me hier niet op vast, maar volgens mij zijn hier wel plannen voor. Maar pas na de nieuwe T7 layout :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Cloud schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:13:
Pin me hier niet op vast, maar volgens mij zijn hier wel plannen voor. Maar pas na de nieuwe T7 layout :)
Ok, ben heel benieuwd, zou wel een welkome aanvulling zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Ik heb een RSS feed van Tweakers, maar daar krijg ik alleen de nieuwsitems op. Kan ik ook een RSS aanmaken op één thread in het forum? Om zo op de hoogte gebracht te worden van de nieuwe posts in die thread?? Die optie zie ik zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zie dit icoontje linksboven in ieder topic: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v2/icons/rss_small.png.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Hoe kun je toch soms over iets heen kijken... 8)7

Dank voor de tips, maakt het leven weer een stukje gemakkelijker! ;)
Pagina: 1