Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Reseller vervanging gezocht voor Sonicwall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Tot op heden verkopen wij onze SMB klanten Sonicwall firewalls. Maar wegens het niet implementeren van IPv6 in bestaande toestellen en de tegenvallende support (die er niet beter op geworden is sinds overname van Dell) zijn wij als reseller op zoek naar een alternatief.

Kan er iemand een degelijke brand aanraden?

Vereisten zijn:
- Native IPv6 ondersteuning, zelfs in de goedkopere range
- Dual WAN
- IPS
- Web filtering
- IPsec site2site VPN

Optioneel:
- Gigabit WAN
- Antivirus & Antispyware filtering
- SSL VPN

Ik heb al zelf wat rond gezocht en datasheets gelezen en de meeste toestellen bieden deze functionaliteit meestal wel aan. Maar spijtig genoeg hebben we geen ervaring buiten met Sonicwall toestellen, dus alle info / input is welkom.

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 20:20
Heb je al eens naar NETASQ gekeken?
Wij leveren dit merk zelf en doen dit in de range van SMB tot de grote bedrijven incl. HA oplossingen.
Beheren dit vanuit één pakket waarmee we desgewenst firewalls kunnen overnemen.

Ze hebben meerdere modellen (welke net vernieuwd zijn, zag ik) de U30 is de goedkoopste welke geen dual Wan heeft. (mogelijk verandert dit met de nieuwe s varianten, deze heeft n.l. meer interfaces.)
IPv6 zit er op dit moment nog niet volledig in, maar ik verwacht dat dit in V9 opgenomen wordt.
Welke op alle huidige modellen te krijgen is.

Om nog even je lijstje af te strepen:
- Native IPv6 ondersteuning, zelfs in de goedkopere range (Nog niet volledig)
- Dual WAN (U70 of hoger op dit moment)
- IPS (Ja)
- Web filtering (Ja)
- IPsec site2site VPN (Ja)

Optioneel:
- Gigabit WAN (Ja)
- Antivirus & Antispyware filtering (Ja)
- SSL VPN (Ja)

Ik kan hier verder nog wel een hele waslijst neerzetten of wat we er mee doen, maar als je vragen hebt stel ze gerust.
Desnoods via DM. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Cisco Small Business portfolio. ( Dit komt van de Linksys overname, hoewel veel producten nieuw ontwikkelt zijn. ) Beheer kan je met de OnPlus netwerkprobe doen. (Niet alleen de router / firewall, maar ook switches, etc.)

Als het wat schaalbaarder moet is er de 800 serie routers en de ASA5505 firewall.
Op de 800 routers en binnenkort ook op de ASA kan je web en malware security doen met Scansafe.

NetASQ maakt ook mooie producten. Maar het is een Frans bedrijf en is soms lastig in documentatie / communicatie. Ik weet niet hoe dit nu is. Heb er al een tijdje niets meer mee gedaan.

Misschien handig om op komende Infosecurity even rond te kiijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Bl@ckbird op 04-10-2012 21:39 ]

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Juniper SRX of SSG?

[ Voor 22% gewijzigd door CyBeR op 04-10-2012 22:01 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-11 17:14
Wij leveren Check Point oplossingen.
Zeer uitgebreid en kan veel meer doen dan alleen firewalling.

Middels Open Servers kan je je 'firewall' hardware aanpassen hoe je wilt.
Wijzelf hebben twee Dell R710 server met elk 4x Intel Quad Port NIC's naast de bestaande 4 onboard NIC's.
Dit alles in HA.

De kleinste appliance van Check Point ondersteund ook IPv6, met uitzondering van de Edge/Safe@Office reeks.
Wellicht dat het wel komt in latere releases.

DM me maar als je interesse hebt! :)