Hallo,
Ik ben samen met een collega bezig met het maken van een formulier in word 2010.
De inhoud van het formulier zou over 3 pagina's verspreid kunnen worden,
maar wij zouden dit graag op 1 pagina willen hebben.
Het gaat om het volgende;
Er zijn binnen het formulier verschillende kopjes en het leek ons handig als het kopje dat je nodig hebt zich opent wanneer je het aanvinkt.
Daarna kan men binnen dat kopje een aantal dingen invullen. De rest van de kopjes blijft gesloten en daar wordt verder ook niks mee gedaan.
Zo blijft het formulier overzichtelijk. We willen dus van een formulier met allemaal kopjes en inhoud een overzichtelijk formulier maken
met alleen de kopjes die je kunt aanvinken, waarna het zich opent en je de inhoud van dit kopje kunt vullen.
Onze vraag is dus eigenlijk; is het mogelijk om een formulier te maken die gedeeltes gesloten houdt, maar als je het aanvinkt het gedeelte zich opent en je de vragen binnen dat gedeelte kunt beantwoorden?
en zo ja, hoe creeer je zo'n formulier?
Hieronder een voorbeeld
kopje 1
kopje 2
kopje 3
kopje 4
kopje 5
nu wil ik alleen iets in kopje 1 invullen.
kopje 1
- hoe gaat het?
- waar werk je?
-bevalt het?
kopje 2
kopje 3
kopje 4
kopje 5
de rest van de kopjes blijft dus gesloten. Is dit mogelijk?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik ben samen met een collega bezig met het maken van een formulier in word 2010.
De inhoud van het formulier zou over 3 pagina's verspreid kunnen worden,
maar wij zouden dit graag op 1 pagina willen hebben.
Het gaat om het volgende;
Er zijn binnen het formulier verschillende kopjes en het leek ons handig als het kopje dat je nodig hebt zich opent wanneer je het aanvinkt.
Daarna kan men binnen dat kopje een aantal dingen invullen. De rest van de kopjes blijft gesloten en daar wordt verder ook niks mee gedaan.
Zo blijft het formulier overzichtelijk. We willen dus van een formulier met allemaal kopjes en inhoud een overzichtelijk formulier maken
met alleen de kopjes die je kunt aanvinken, waarna het zich opent en je de inhoud van dit kopje kunt vullen.
Onze vraag is dus eigenlijk; is het mogelijk om een formulier te maken die gedeeltes gesloten houdt, maar als je het aanvinkt het gedeelte zich opent en je de vragen binnen dat gedeelte kunt beantwoorden?
en zo ja, hoe creeer je zo'n formulier?
Hieronder een voorbeeld
kopje 1
kopje 2
kopje 3
kopje 4
kopje 5
nu wil ik alleen iets in kopje 1 invullen.
kopje 1
- hoe gaat het?
- waar werk je?
-bevalt het?
kopje 2
kopje 3
kopje 4
kopje 5
de rest van de kopjes blijft dus gesloten. Is dit mogelijk?
Alvast bedankt voor jullie hulp!