• superspinnie
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 24-11 16:38
Hallo,

De volgende situatie doet zich voor:

Ik heb een small business 2011 server met exchange 2010 daarop. In het domein hangen ongeveer 10 client pc's (win xp & 7). Bij één gebruiker heb ik een raar probleem met zijn Exchange postvak. Als ik in oude mails wil zoeken (voor 1 aug 2012) heb ik geen enkel resultaat. Mails die jonger zijn vind ik echter wel. Het vreemde is wel dat als ik gewoon naar beneden scroll in het postvak in ik de mails wel zie staan. Alleen dus geen resultaat als ik één van die mails zoek dmv de Outlook zoekfunctie. Het gaat hier om Outlook 2007 op Windows XP.

Op 1 augustus is de server gemigreerd van SBS 2003 (exhange 2003) naar de huidige 2011 (exchange 2010). Misschien dat dat er iets mee te maken heeft..? Die migratie is verder uitstekend verlopen.

Het gekke is wel dat ik dit probleem bij andere postvakken niet heb. Die kunnen tot het begin van hun mail zoeken.

Dacht vervolgens dat het misschien aan de indexering ligt van zijn Outlook maar daar kan het haast niet aan liggen omdat ik het probleem ook heb als ik op andere pc's (outlooks) inlog met zijn account en vervolgens een mail zoek.

Kan iemand me helpen? Heeft iemand tips?

• Jamel72
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-10-2012

• superspinnie
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 24-11 16:38
Inderdaad, dat was de oplossing. Bedankt!!

Heb link 1 gebruikt.

[Voor 10% gewijzigd door superspinnie op 15-10-2012 10:38]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee