Used products winkels

Pagina: 1
Acties:
  • 10.976 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:09
Ik was op tweedehands.be even aan het kijken voor tablets. En toen sprong mij deze winkel(keten) in het oog. Blijkbaar zijn ze actief en BE en NL en zijn ze een soort pawn shop.

Nu was mijn vraag of mensen hier ervaringen mee hebben? Ik wil er wel eens gaan rondkijken, maar zeker voor elektronica ben ik een beetje huiverig. Aangezien ze daar geen garantie op bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-05 11:05
Deze geven een maand garantie (even snel gezocht)

http://www.usedproducts.nl/verkoop/Garantie_bepalingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-05 21:46
Hier in Almere geven ze op sommige producten wel 3 6 of 12mnd garantie.
Er zijn zelfs producten waarvan de aankoopbon aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Op Cd's, Dvd's, Games, computersoftware, speakers, (brom)fietsen, mobiele telefoons en accu's geven wij geen garantie.

Deze producten kunnen uiteraard uitvoerig in onze winkels beoordeeld worden.

op een tablet dus geen garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 12:53

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Tarkin schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

Op Cd's, Dvd's, Games, computersoftware, speakers, (brom)fietsen, mobiele telefoons en accu's geven wij geen garantie.

Deze producten kunnen uiteraard uitvoerig in onze winkels beoordeeld worden.

op een tablet dus geen garantie
Onder welke "Geen garantie" categorie valt een tablet volgens jou dan?
bromfiets heb ik zelf al uitgesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
"mobiele telefoons", en verder aangezien alles wat met informatica te maken heeft hier zowat bijstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Tarkin schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:11:
"mobiele telefoons", en verder aangezien alles wat met informatica te maken heeft hier zowat bijstaat.
Een tablet is niet een mobiele telefoon, en ik vind hun criteria nou niet echt duidelijk uitwijzen dat het over electronica/informatica gerelateerde producten gaat. Cd's, Dvd's, Games en computersoftware zijn neem ik aan voor een hele andere reden uitgesloten. Speakers en bromfietsen hebben weinig met informatica te maken, en accu's ook.

Hoewel ik ook wel verwacht dat tablets worden uitgesloten. Ik zou ff bellen met de betreffende vestiging.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Hmm, OK.

maar hebben er mensen ervaringen mee? Is het wat te vertrouwen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Tarkin schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:00:
Hmm, OK.

maar hebben er mensen ervaringen mee? Is het wat te vertrouwen of niet?
Tja, wat wil je horen? Ik ken de keten wel, en ze zijn volgens mij wel betrouwbaar met 17 vestigingen. Qua of de hardware daar betrouwbaar is, moet je case-by-case bekijken. Ik zou even contact opnemen met de vestiging over garantie, en anders marktplaats logica toepassen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:13

Niku

Alagaesii

Inderdaad, neem contact op of ga er naartoe. Uittesten, kijken hoe groot de gok is en beslissen of je die gok neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09

St@m

@ Your Service

Nadat mijn Humax 5200C kapot was gegaan en ik het volledige aankoopbedrag heb teruggekregen ben ik op zoek gegaan naar een vervanger. Used Products (toen nog in Zwolle) had een 5050C te koop voor 175, ik ben even langsgegaan en heb hem bekeken, beetje afdingen en voor 150 meegenomen (in doos, met alle boekjes enz.). Ding werkt nog steeds perfect. Overigens zit er nu nog steeds garantie op van de MediaMarkt, volgens de bon (die er ook bijzat) hadden de mensen het apparaat een maand eerder gekocht voor € 250 euro :X (Dan vraag je je toch af waar het is misgegaan).

Volgens mij wordt alles getest op het moment dat ze het kopen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Deze winkel lijkt overigens een beetje op die winkel in de USA waar een serie over is op Discovery Channel als ik de site zo lees. De naam is me even ontschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09

St@m

@ Your Service

Niku schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:59:
Deze winkel lijkt overigens een beetje op die winkel in de USA waar een serie over is op Discovery Channel als ik de site zo lees. De naam is me even ontschoten.
Zo zijn er honderden van dit soort winkels ;) Maar de serie die ik ken is Pawn Stars.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Niku schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:59:
In principe zijn veel 2e hands winkel ook gewoon pawn shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:16
LiquidT_NL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:10:
[...]

In principe zijn veel 2e hands winkel ook gewoon pawn shops.
Dat is helemaal niet waar. Een pawn shop heeft de intentie gehad om krediet te verstrekken en goederen als onderpand te nemen. Je verkoopt het spul dus niet, maar het dient als onderpand voor een lening. Als je het niet komt terugkopen na een vastgesteld termijn, wordt het verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
newbreed schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

Dat is helemaal niet waar. Een pawn shop heeft de intentie gehad om krediet te verstrekken en goederen als onderpand te nemen. Je verkoopt het spul dus niet, maar het dient als onderpand voor een lening. Als je het niet komt terugkopen na een vastgesteld termijn, wordt het verkocht.
Ik zeg ook VEEL, niet allen. Ik weet perfect wat een pawn shop is, vanuit de betekenis, maar ook omdat het in die programma's 100 keer wordt uitgelegd. Punt is dat veel 2e hands winkels (geen kringloop winkels) gewoon die onderpand-service bieden, omdat het risico lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:53

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Bij Used Products kopen ze ook nog wel eens partijen op heb ik gemerkt. Heb er begin dit jaar een NEX-C3 gekocht voor 350 met kitlens, zat nog gewoon in verzegelde doos. Je moet alleen zorgen dat je snel genoeg reageert als ze het te koop hebben gezet, want dat vliegt de deur uit.
Vervolgens had ik het een dag later al in huis.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

St@m schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:04:
[...]

Zo zijn er honderden van dit soort winkels ;) Maar de serie die ik ken is Pawn Stars.
Er zijn geen honderden winkels met een serie;) Het is overigens niet Pawn Stars, maar kan de titel van de serie die ik bedoel ook niet vinden. Maakt ook niet uit, is offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 21:19
Heb hier wel eens wat gekocht bij de Used Products in Apeldoorn. Een prima winkel als je het mij zo vraagt. Ze geven in veel gevallen garantie, en de spullen die ze verkopen zijn goed. Heb er in de tijd wat DJ-apparatuur weggehaald. Producten die ze hebben zijn meestal netjes, vaak partijen/producten van bedrijven en winkelketens die failliet zijn gegaan, maar ook particulieren leveren hier goede spullen in. Voor zover ik weet wordt alles goed gecontroleerd voor het de winkel ingaat.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hardcore Pawn is ook zo'n pawnshop serie, van American Jewelry.

Heb wel idee dat die veel meer "gemaakt" is dan Pawn Stars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Die bedoelde ik inderdaad! Is af en toe behoorlijk over de top, maar moest er bij het lezen van de topicstart wel aan denken.

Edit: Hardcore Pawn wordt zelfs mede mogelijk gemaakt door used products zag ik net.

[ Voor 26% gewijzigd door Niku op 15-10-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik ben er wel eens geweest en heb er een PDA gekocht. De accu heb ik vervolgens vervangen, verder werkt het ding wel maar loopt wel eens vast (ding is stokoud als je het mij vraagt en er draait windows op). Marktplaats kan goedkoper zijn volgens mij.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:45

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik zou eerder bij het pandjeshuis in Amsterdam kopen: dan weet je tenminste ook dat je 'n eerlijke prijs krijgt, en de verkoper ook.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aymeric
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-03 18:58
http://www.usedbefore.nl/tilburg/

goeie garantie + goedkope spullen. :) kan ook alles testen in de winkel. van gitaren tot games
ps3 spellen vanaf 2,50 euro gezien daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-05 16:47
Ik ben een paar keer bij Used Products geweest, en vond de prijzen te hoog voor hetgene wat ze aanboden. Meestal eindigde mijn zoektocht naar een tweedehands product dan ook op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

De prijzen bij alle tweedehandswinkels zijn relatief hoog t.o.v. bijv. marktplaats. Desondanks kun je nog wel eens wat goeds vinden bij de tweedehandswinkels. Zelf kijk ik liever op marktplaats dan in tweedehandswinkels. Ook zijn de produkten in tweedehandswinkels zoals used products vaak erg oud, je betaalt dan ook relatief veel geld voor iets heel ouds.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

MeNTaL_TO

The future is not set

Koop regelmatig dingen bij Cash convertors in Utrecht, mijn xbox360 komt er vandaan, mijn psp kwam er vandaan (inmiddels weer verkocht) en koop er nog steeds regelmatig blurays, een stuk goedkoper dan in de winkel en nooit gezeik gehad (ja 360 werd na een paar maanden gebanned, maar aangezien ik toch al een ps3 had voor het online gamen boeit me dat ook niet echt.)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars02
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-11-2015
het zijn naaiers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

En bedankt voor die volledig zinloze schop van een topic van bijna 3 jaar oud... :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.