Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik denk dat een hoop van jullie dit wel herkennen..

Wanneer je een berichtje op Whatsapp leest kan de verzender precies zien wanneer je online bent geweest.. En als je even geen zin of geen tijd hebt om te reageren krijg je vaak scheve gezichten omdat je wel kan lezen, maar niet kan reageren. En het is helemaal uit den boze als iemand waarmee je leuk contact hebt ziet dat je geregeld online bent, maar niet voor haar (als je bijv met vrienden in een groepsgesprek zit en meeleest). "Is er iets? Ik zie dat je online bent maar niet reageert" of "je hebt het maar druk online, succes met haar!" krijg ik wel eens naar mn kop gesmeten zonder dat ik iets verkeerd doe. |:(

Wie weet of er een mogelijkheid is om mijn online status te verbergen, op berichten reageren zonder dat ik online kom, of desnoods kan lezen zonder dat mn status naar online springt? Ik leg nu gewoon mn telefoon zoveel mogelijk weg, maar ik heb geen Galaxy S3 aangeachaft om 'm weg te leggen :?

Thaaaaaanx! _/-\o_

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 09:04
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:22:
Wie weet of er een mogelijkheid is om mijn online status te verbergen, op berichten reageren zonder dat ik online kom, of desnoods kan lezen zonder dat mn status naar online springt?
Wachten op een update van de Android versie of een iPhone kopen want de iOS versie kan dit al lang.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ik had een iPhone 4 en ik ben tot op de dag van vandaag zéér opgelucht dat ik dat crappy toestel niet meer in mn bezit heb.. Wat een rotding..

Je kan volgens mij bij een S3 ook pop ups krijgen van meldingen.. En als je die popups leest kom je volgens mij niet online, maar ik heb echt geen flauw idee hoe je dat instelt.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:52
pop ups kan je in whatsapp zelf instellen (instellingen, meldingen, meldingen), geen idee wat dit met je status doet..

Persoonlijk zou ik er voor de volle 100% schijt aan hebben :P, ik bepaal zelf wel wanneer ik reageer

Strava

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 09:04
Prulleman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:01:
pop ups kan je in whatsapp zelf instellen (instellingen, meldingen, meldingen), geen idee wat dit met je status doet..
Inderdaad, hiero:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/S2/Screenshot_2012-10-04-12-52-17.png

Nickname does not reflect reality

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:22:
"Is er iets? Ik zie dat je online bent maar niet reageert" of "je hebt het maar druk online, succes met haar!" krijg ik wel eens naar mn kop gesmeten zonder dat ik iets verkeerd doe.
Wahahaha, mooi man ! Ik moest lachen, mijn vriendin zei precies hetzelfde van de week....

Maar zo'n 'toon offline' optie zou wel handig zijn ja, maar ik heb hem niet gezien (android versie ook)

Verwijderd

Topicstarter
Popup melding ingesteld.. Ik kom helaas online :(

Ik heb Whatsapp maar gemailed.. Misschien hebben zij de oplossing

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
In IOS is dit idd gewoon mogelijk, moet toch niet zo moeilijk zijn voor de Whatsapp makers ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ze met een knappe update komen dan..

Net weer.. Ik reageerde ff niet.. Meteen een reactie erna: 'Dan niet he".. Echt, zó irritant..

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 13:04
Jij trekt het je enorm aan, maar als mensen je aanwezigheid op die manier opeisen dan heb je dus straks geen leven meer. Dan sta je de hele dag alleen nog met je telefoon in handen omdat iedereen je aanwezigheid op Whatsapp eist. Laat ze lekker in hun sop gaarkoken joh! Misschien ben je wel even druk en heb je geen tijd om te typen, of nog sterker; misschien heb je gewoon even geen zin om te reageren. Oh noes! :P

Je hebt er geen reet aan qua techniek, maar ik denk ik meld het toch even. Trek het je niet aan joh :)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-11 16:48
+1 voor de reactie hierboven, klopt als een bus! Toch betrap ik mij er zelf ook op dat ik mij teveel vast pin op deze status. Zelfs zo erg dat het bijna obsessief is geweest op een bepaald moment. Trek mij er nu erg weinig meer van aan, soms kijk ik gewoon omdat ik benieuwd ben.

Verder niet zoveel aantrekken van deze mensen dus. Als ze erover gaan zeiken, laat ze lekker, dan zijn ze het jou niet waard. Jij weet beter hoe jij met je telefoon (laat staan met mensen) om gaat! En als ze nog zo blijven doorgaan gewoon lekker blokkeren, kunnen ze gelijk niet meer zien of je überhaupt online bent ;)

EDIT: En dit soort situaties komen ook weer typisch van de vrouwen (niets persoonlijk bedoeld), aangezien de meeste mannen hier helemaal geen waarde aan hechten. Anders is het gewoon jaloezie en zal ik er vooral op inspelen als ik jou was :P

[ Voor 16% gewijzigd door Jochemp op 04-10-2012 19:28 ]

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Pagina: 1