Vandaag heb ik al twee keer een dubbelpostmelding gehad. Ik tik een post in Chrome, druk op Alt+Shift+S (en volgens mij ook maar één keer), en krijg echt direct een dubbelpostmelding. Ik heb de notificatiepagina's ("Je bericht is geplaatst, je wordt doorverwezen...") uit staan.
Als ik dan terugga en F5, staat inderdaad mijn bericht onder het topic. Ligt dit aan mij (druk ik stiekem toch twee keer, of wellicht te lang, de S in), aan Chrome of is er toch serverside iets mis?
Ik zal Fiddler er vandaag wel even naast houden om mee te kijken.
Edit: oh, en het 'regelmatig' uit de titel slaat er dus op dat ik dit de afgelopen dagen volgens mij vaker heb meegemaakt.
Als ik dan terugga en F5, staat inderdaad mijn bericht onder het topic. Ligt dit aan mij (druk ik stiekem toch twee keer, of wellicht te lang, de S in), aan Chrome of is er toch serverside iets mis?
Ik zal Fiddler er vandaag wel even naast houden om mee te kijken.
Edit: oh, en het 'regelmatig' uit de titel slaat er dus op dat ik dit de afgelopen dagen volgens mij vaker heb meegemaakt.
[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 04-10-2012 11:52 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf