Probleem beeld wordt zwart

Pagina: 1
Acties:

• StephanNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09-2023
Hallo,

Ik heb een probleem, sinds kort heb ik een nieuwe videokaart de HD 7870 GHz Edition OC en een nieuwe ssd. Na het inbouwen van mijn SSD heb ik een schone installatie geïnstalleerd.
Wanneer ik aan het gamen ben of gewoon aan het internetten ben, wordt mijn beeld zwart en krijg ik een hard geluid uit mijn headset verder hoor ik mijn pc harder draaien ik vermoed dat mijn videokaart dan harder draait.
Dit gebeurd af en toe, vanochtend gebeurde het nadat ik mijn pc een kwartiertje aan had staan en WoW aan het spelen was.

Ik vermoed zelf dat het niet aan mijn geheugen kan liggen want eerst deed die dat nog niet met mijn oude videokaart de GTX 460.

Specs:
CPU : Core™ i7-860 (4x 2800 MHz) HU1I29
MOBO:P55 Extreme (Intel®)
Voeding: Cooler master GX650
Geheugen: Corsair 4 GB DDR3-1333 Kit
Videokaart: HD 7870 GHz Edition OC
Monitor: LG W2242S

Dingen die ik heb geprobeerd:
Drivers van videokaart gekeken of er een nieuwe update was.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en bedankt voor het lezen :).

[ Voor 9% gewijzigd door StephanNL op 04-10-2012 12:36 ]

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:34
Belangrijk,wat voor voeding voor merk voeding en hoeveel watts voeding zit er in je pc?

[ Voor 32% gewijzigd door freaky35 op 04-10-2012 08:59 ]

• StephanNL
Cooler masterGX650 650 Watt staat onder het kopje specs

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:34
Aha ben blijkbaar nog niet wakker sorrie...Maar wat heb je zoal geprobeerd?

andere voeding?

Andere videokaart drivers?

Wat zijn de temperaturen vande hardware?

Drivers van mobo en videokaart up to date?

[ Voor 32% gewijzigd door freaky35 op 04-10-2012 09:07 ]

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:32

Pos

Ik kan niet uit je tekst opmaken of je een fresh install Van windows gedaan hebt na het bijplaatsen van de ssd en videokaart. Dat zou natuurlijk uitsluiten dat het een driver issue is tussen nvidia en AMD.

• StephanNL
Een andere voeding heb ik niet geprobeerd, ik heb gewoon de standaard drivers via de catalyst app, de temps zijn meestal uit mijn hoofd onder de 50 graden.

Ik heb ook een fresh install gebruikt, want toen ik mijn ssd erin had gebouwd. Gaf die steeds aan dat er geen OS aanwezig was op mijn hdd. Had daarna een nieuwe installatie gedaan op mijn SSD. Dus de oude nvidia drivers zijn er van af. Zou het er even erbij zetten.

Geeft niks hoor.

• StephanNL
Tijdens het draaien van memtest viel mijn pc opeens uit?? Denk nu dat er iets is met de voeding maar probeer het nog een keer.
Pagina: 1