Hallo,
Ik heb een probleem, sinds kort heb ik een nieuwe videokaart de HD 7870 GHz Edition OC en een nieuwe ssd. Na het inbouwen van mijn SSD heb ik een schone installatie geïnstalleerd.
Wanneer ik aan het gamen ben of gewoon aan het internetten ben, wordt mijn beeld zwart en krijg ik een hard geluid uit mijn headset verder hoor ik mijn pc harder draaien ik vermoed dat mijn videokaart dan harder draait.
Dit gebeurd af en toe, vanochtend gebeurde het nadat ik mijn pc een kwartiertje aan had staan en WoW aan het spelen was.
Ik vermoed zelf dat het niet aan mijn geheugen kan liggen want eerst deed die dat nog niet met mijn oude videokaart de GTX 460.
Specs:
CPU : Core™ i7-860 (4x 2800 MHz) HU1I29
MOBO:P55 Extreme (Intel®)
Voeding: Cooler master GX650
Geheugen: Corsair 4 GB DDR3-1333 Kit
Videokaart: HD 7870 GHz Edition OC
Monitor: LG W2242S
Dingen die ik heb geprobeerd:
Drivers van videokaart gekeken of er een nieuwe update was.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en bedankt voor het lezen
.
Ik heb een probleem, sinds kort heb ik een nieuwe videokaart de HD 7870 GHz Edition OC en een nieuwe ssd. Na het inbouwen van mijn SSD heb ik een schone installatie geïnstalleerd.
Wanneer ik aan het gamen ben of gewoon aan het internetten ben, wordt mijn beeld zwart en krijg ik een hard geluid uit mijn headset verder hoor ik mijn pc harder draaien ik vermoed dat mijn videokaart dan harder draait.
Dit gebeurd af en toe, vanochtend gebeurde het nadat ik mijn pc een kwartiertje aan had staan en WoW aan het spelen was.
Ik vermoed zelf dat het niet aan mijn geheugen kan liggen want eerst deed die dat nog niet met mijn oude videokaart de GTX 460.
Specs:
CPU : Core™ i7-860 (4x 2800 MHz) HU1I29
MOBO:P55 Extreme (Intel®)
Voeding: Cooler master GX650
Geheugen: Corsair 4 GB DDR3-1333 Kit
Videokaart: HD 7870 GHz Edition OC
Monitor: LG W2242S
Dingen die ik heb geprobeerd:
Drivers van videokaart gekeken of er een nieuwe update was.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en bedankt voor het lezen
[ Voor 9% gewijzigd door StephanNL op 04-10-2012 12:36 ]