Wat te gebruiken als water reservoir..

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 11:29
Ik zoek eingelijk een goede oplossing voor mijn water reservoir, liefst geen aquarium of tupperware doosjes, maar een 100% water dichte plastic behuizing of zo...

Verwijderd

Emmer met deksel ??

Verwijderd

Maak er zelf een van plexi-glas en kit deze helemaal waterdicht en klaar is het doosje!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Er zijn waterdicht (met rubber ring) afsluitbare elektronica boxen, welke met 4 schroeven te openen zijn. Een ant heeft 4 uitstekende lippen, om de doos ergens vast te schroeven. Ik kon ze zo gauw niet vinden in Nederland, en laat er nu 1 uit de USA komen (met een andere bestelling mee, anders kost het $$$). Ik zal er in Nederland ook welk weer achterheen gaan.

Ik gebruik nu een plastic doos van Curver, met een goed afsluitende rand. (Marskramer, 11,95, kleur doorzichtig en groen)

Groeten,

Herman www.waterkoeling.nl

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 11:29
Probeer de TU (technische unie) eens , die hebben vanalles tot lantaarn palen toe..

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

die emmers waar verf in heeft gezeten. saus voor de muur weet je wel. Die zijn erg goed waterdicht
misschien kan je daar wat van maken

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Nah, ik had toevallig nog een aquariumpje liggen(H x B x D 50x15x15), dus dat gebruik ik. Werkt perfect en dr zit zelfs verlichting in!!! Kan je ook s'avonds zien hoe mooi het water stroomt...

Yeah....... right. ;)

• Magnat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 16:26
Ik gebruik een grote afsluitbare ijsbak. waar softijs winkeltjes normaliter hun ijs in aangevoerd krijgen.

Maggie

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
gewoon een sherrycan, heb je in alle maten

of de doorspoelbak van de plee, heb je steeds nieuw koud water

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 15:11
Herman: hoe groot moet die bak van jou zijn?
Bij display kunnen ze ze leveren tot 24x12x10cm, is krap 3 liter dus is wel weinig. Als je daar de hoeveelheid water in je radiator en systeem bij optelt, zou het misschien net genoeg kunnen zijn. Betwijfel het echter.

kost trouwens wel 50 piek zie ik net, dus best duur.
Pagina: 1