Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb voor de officiële release van Jelly Bean op Samsung Galaxy S3 een leaked versie geinstalleerd via Odin. Nu heb ik via lezen van forums gedowngrade naar Ice Cream Sandwish met de bedoeling om officeel OTA te kunnen updaten naar Jelly Bean. Nu lukt dit niet, hij zegt gewoon dat er geen updates zijn.

Weet iemand raad?

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:56
Ik denk dat je het hebt over een beta versie .Je kunt beter wachten op de officiële NL versie .Dan weet je zeker dat alles ook goed gaat werken op je S3.Want zover ik weet is alleen de JB 4.1.1 uit in Polen.

Verwijderd

Topicstarter
Is die in België en Nederland dan nog niet uitgekomen?

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-11 16:48
In de Benelux staat de update in de wacht, dus je hoeft niet lang meer te wachten. Aangezien ik de Poolse versie heb, gebruik ik hem al, maar ik moet zeggen dat hij echt heel traag is geworden sinds de nieuwe update. Of het incompatibele apps zijn weet ik niet, maar ik word er aardig gek van. Nog meer mensen met deze zelfde ervaring?

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik opvolgen wanneer die release zou zijn?

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 13:44
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:54:
Waar kan ik opvolgen wanneer die release zou zijn?
Officieel communiceert Samsung slecht, dan weet je het pas zeker als je de updatemelding op KIES krijgt. Er is wel een site waar ze proberen de uitrol te volgen al heb ik geen idee wat hun bronnen zijn:

SAMSUNG GALAXY S3 JELLY BEAN 4.1.1 UPDATE RELEASE STATUS PAGE [DAILY UPDATE]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Source is sammobile

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 10:19

Pogostokje

* twiet *

Jochemp schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:22:
ik moet zeggen dat hij echt heel traag is geworden sinds de nieuwe update. Of het incompatibele apps zijn weet ik niet, maar ik word er aardig gek van. Nog meer mensen met deze zelfde ervaring?
Nee, nog altijd zo soepel als aan pakje boter in de zomer. Waarschijnlijk heb je een app die de boel aan het vertragen is, die kun je zo vinden. Die verbruikt veel CPU en daarmee waarschijnlijk ook je batterij. Ik zou daar even naar kijken. Wat ook kan is dat je van een custom rom afkomt en geen full wipe gedaan hebt, dan krijg je ook dit soort rare verschijnselen zo nu en dan.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 13:44
Een wie weet gaat het sneller dan we denken:
Samsung start for second time Android 4.1.1 Jelly Bean updates Galaxy S III
Samsung gave the next countries an update: GT-I9300 – Sweden # PDA: I9300XXDLIH # CSC: I9300VDSDLI1 # Version: 4.1.1 # Date: 2012-10-04
Pagina: 1