Aankoopadvies home audio set voor tv, cd, nas, blu-ray, FM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122601

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb thuis een tv, een harde schijf vol muziek, filmpjes en foto's en nog een hele hoop losse cd's. Verder heb ik nog niets. Ik wil graag het geluid van mijn tv "upgraden" met twee goede speakers en een subwoofer. Ik wil verder geen surround speakers, 2.1 is voldoende. Ik heb een pvr van ziggo en een x-box 360 dus een home cinema set met een blu-ray speler lijkt een goede oplossing, maar hoe kan ik dan het beste die harde schijf aansluiten? De schijf hangt nu aan mijn Apple Airport router. Ik zou de versterker daar ook aan kunnen hangen met een UTP kabel. Maar hoe is dan de bediening? Kan dat ook met een iPad, zoals bij Sonos? En kan ik dan ook gewoon cd's afspelen zonder dat ik daarvoor de tv hoef aan te zetten? Of is een home cinema apparaat niet geschikt, en moet ik gewoon een losse versterker en een losse blu-ray speler kopen?

Ik heb geprobeerd het zelf uit te zoeken op internet, maar het aanbod is nogal overweldigend. Het aanbod van Harman Kardon ziet er goed uit, maar de bediending van Sonos spreekt me ook aan.

Het budget is ongeveer 1500 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 122601 op 04-10-2012 08:21 ]