[reviews/feat] Userreviews beter ordenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik zat net eens te kijken bij userreviews (die users dus zelf kunnen maken bij producten) en er is eigenlijk één probleem. Er zijn vaak meerdere varianten op één product.

Om maar een voorbeeld te geven:
- iPhone 5 16 GB zwart
- iPhone 5 16 GB wit
- iPhone 5 32 GB zwart
- iPhone 5 32 GB wit
- iPhone 5 64 GB zwart
- iPhone 5 64 GB wit

De enige wezelijke verschillen hier zijn de opslagcapaciteiten (16 vs 32 vs 64 GB) en de kleur (wit of zwart). Het zou véél overzichtelijker zijn als alle userreviews gewoon voor de iPhone 5 gewoon onder één kopje zichtbaar waren. In het geval van de iPad is het nog erger: je hebt namelijk

Opvallend is dan bijvoorbeeld wel dat de algemene iPhone 5 review (van Tweakers) wél onder alle producten zichtbaar is.

Mijn feature request dus: alle userreviews voor één product, moeten gewoon op één pagina zichtbaar zijn (en dus niet verspreid over verschillende pagina's, zoals nu het geval is, enkel omdat er kleine variaties in het product zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals in plan: Development-round-up - Iteratie #21 te lezen is, komt dit er ook in T.net 7. Nog even geduld tot eind oktober dus.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
U vraagt, wij draaien. Nog even geduld :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Dat had ik dus helemaal gemist! Nog bedankt voor de snelle reacties.

Nou ja, ik ben benieuwd. :)