Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176800

Topicstarter
Al een lange tijd ben ik aan het twijfelen om een (mijn eerste) tablet aan te schaffen. Nu dat ik het ook kan gebruiken om altijd een portfolio mee te nemen begin ik dichter bij overtuigd te komen dat het tijd word er één aan te schaffen. Gezien het laatste heb ik een vraag over hoe android tablets zijn qua performance vs Ipads. Een groot van het portfolio bestaat uit games gemaakt in unity3d. De games zijn oorspronkelijk gemaakt voor de Ipad 2 maar gezien ik het niet zo heb op apple gaat mijn voorkeur uit naar een android tablet. Mijn vraag is daarom, heeft iemand een idee of android tablets qua performance (en ook features als bijvoorbeeld shaders) het doet vs de Ipad 2? Als android tablets heb ik op het oog de Sony Xperia, de Google Nexus 7 en de Eee pad van Asus. Ik vraag overigens expres hoe de tablets het doen vs de Ipad 2 in plaats van 3 gezien de, laatste zover ik hoor, trager is vanwege de veel hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Volgens mij zit dat bij Android tablets ook wel goed. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Unity game Dead Trigger (https://www.google.nl/url...g2=qQOIuGnq1XuiskM-G034Sg). Er worden daarin best veel geavanceerde licht en shader technieken gebruikt.